Craxmerax Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du får et spill til en konsoll du ikke har. Jeg ønsker å vinne noe som helst fra Gamer.no Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du vinner den feteste pakken du kan drømme om, men den forsvinner tilfeldigvis i posten. Jeg skulle ønske at det var juleferie snart. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Det blir juleferie, men det ender aldri og du får ikke mer kunnskap fra skolen som du trenger sårt! Jeg ønsker meg nytt headsett. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Du får et headset, men første dagen spiller du så høy musikk at du blir døv. Jeg skulle ønske at jeg hadde nok disiplin til å spille WoW uten å bli avhengig. (PS: Hvis du ødelegger dette ønsket er du OND!) Endret 7. desember 2010 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du får ønsket oppfylt, men du finner ut at du ikke liker spillet. Jeg ønsker meg ei julebrus. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Du får ønsket oppfylt, men finner ut at det ikke heter ei julebrus og får dermed ikke det du ønsket deg. Jeg ønsker meg et ønske som ikke kan ønskes. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Du får ønsket ditt, men du kan ikke bruke det til noe Jeg ønsker meg en pingvin. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Du får ønsket ditt, men det er bare meg i en pingvindrakt. Jeg ønsker meg ei flaske cola. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Du får ei flaske cola, men den er utgått på dato for 10 år siden. Jeg ønsker meg en hest. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Du får ønsket ditt, men hesten er utstoppet. Jeg ønsker meg et automatisk toalett. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det får du, uheldigvis er også lokket automatisk og noe glitchy oppdager du i det det smeller ned på 'lisjekaren' når du minst forventer det. Jeg ønsker meg fred i verden. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Du får fred i verden, men du finner ut at det er kjedelig så du angriper USA.. Jeg ønsker meg en lommelykt. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Du får en lommelykt, men du finner ut at du mangler lommer og sitter igjen med bare ei lykt. Jeg ønsker meg ulykkelighet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Det får du, men du liker det så godt at du blir lykkelig. Jeg ønsker meg en litt mindre kald vinter. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Det får du, du får 3 grader hele året. Jeg ønsker meg fri i jula Endret 18. desember 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det får du, men jula forsvinner. Jeg ønsker meg egenskapen å skrive kjapt på en iPhone. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Du får det, men du fingrene dine beveger seg så fort at man får en veldig stor friksjon og iphonen tar fyr :/ Jeg ønsker meg ei flaske Fanta Exotic. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Du får ønsket ditt, men den smaker fortsatt møkk. Jeg ønsker meg penger. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Du får penger, men David Toska stjeler dem fra deg. Jeg ønsker meg nye emoticons til forumet. Lenke til kommentar
Ezmeralda Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 oppfylt, men alle er av nakne, gamle mennesker som har sex Jeg ønsker meg en ny, velfungerende pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå