Ollorca Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg slutter med det. Men starter det i dette innlegget igjen. Jeg ønsker meg MW2 på fulltid for øyeblikket. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Du får det og du sitter og spiller helt til dør siden du ikke husker å spise eller sove Jeg ønsker meg en ny data Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Du får en, men den blir overopphetet og dør av heteslag siden du spilte for mye på den. Jeg ønsker PS3-en tilbake fra reperasjon. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Den får du tilbake men når du endelig får den så greier du å miste den i gulve så den må på reprasjon igjen. Ønsker meg Towering Pillar of Hats i team fortress2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Du får det, men hver gang du tar de i bruk får du bluescreen Jeg vil ha mat Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Du får mat, men du spiser deg til døde. Jeg ønsker meg en hatt. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Du får en hatt, men den blir stjålet av en panda på lykkepiller! Jeg ønsker meg snø Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Snøen kommer, men gradene spretter opp igjen og du må vasse i slaps i en uke Jeg ønsker meg en hostesaft som virker Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Du får den, men den gjør at får lyst til å fly.. Jeg ønsker meg en god kopp med varm kakao :rolleyes: Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Og den får du, melkevarianten. Uheldigvis var melka sur, så du sliter litt med å få kakaoen ned. Jeg ønsker meg en lengre periode med vindstille og minusgrader, uten nedbør. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du får det, men du fryser fast. Jeg ønsker meg en god varm hytte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Det får du, men du har ikke koden til alarmen. Jeg ønsker meg evig liv. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Du får evig liv, men du kjeder deg forferdelig O_O Jeg ønsker meg et fungerende kne. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Du får et fungerende kne, bare for å se den andre bli knust av en torpedo Jeg ønsker at Pepsi Max flasken er full igjen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Den blir full, men den blir forseglet så du ikke kan drikke av den. Jeg ønsker meg litt vann. Lenke til kommentar
WeeDLY Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Men vannet er forgiftet. Jeg ønsker meg en banan. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Banen er laget av metall og du får vondt i tennene. Jeg ønsker meg en 24" pc skjerm som fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Du får en 24" PC-skjerm som fungerer som den skal, men den har bare komposittinngang. Jeg ønsker meg en rolig lørdagskveld. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Du får den, men du finner ut senere at du egentlig ønsket å gå på fest og du blir sint på deg selv. Jeg ønsker at kakemennene bakte seg selv. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 De baker seg selv, men de tar deg for en ustekt kakemann og steker deg levende. Skulle ønske jeg vant noe mer enn beta-nøkkler på Gamer.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå