xdrea Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du får et helt nytt par "hippe" sokker fra India med så store hull at halve foten er naken. I tillegg bringer sokkene med seg smitte fra den nye flue- influensaen, som fører til at du og halve norge dør. Jeg ønsker meg en kyllingpizza! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du får en kyllingpizza, men kyllingen er 10 år gammel.. Jeg ønsker at jeg ikke er syk lenger Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg ønsker deg velkommen til klubben. Jeg skulle ønske at jeg faktisk klarte å ødelegge ønsket til Crax. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jeg erklærer hermed Creaxdm og Error for friske! men det ender desverre med at dere blir smittebærere og tar livet av resten av befolkningen. Heldigvis for at dere har hverandre. Jeg ønsker meg en fin uke. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du får en fin uke, men neste uke blir det orkan og huset ditt forsvinner og du har ingensteds å bo! MUAHAHAHA Jeg ønsker at Ehtram kan skrive Craxdm istedetfor "Creaxdm"!!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Ehtram skriver Craxdm fremfor Creaxdm en gang i ny og ne. Effekten går dessverre ikke bakover. Jeg ønsker meg fri fra alt som heter skole resten av uken. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du får fri resten av uken, men du må dessverre gå på skolen resten av livet. Jeg ønsker meg en fantastisk leilighet i et pent og rolig strøk. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Du får huset, men det er så rolig at du kjeder deg ihjel Jeg ønsker at Norge tar masse gull i OL Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 De er på god vei til å gjøre det, men det viser seg at Norge tar null gull i OL og alle OL som kommer Jeg ønsker meg en fortreffelig vinterferie! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du får en fortreffelig vinterferie, men etterpå så slokner sola og alt dør ut Jeg ønsker meg et Radeon HD 5970 skjermkort Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 ... Og det er akkurat det du får. Du sitter i full spenning for å se hvordan skjermkortet tar seg ut på PC, men så slokner PC'en i det du prøver skjermkortet første gang. Det var nemlig et virus på det.. xD Jeg ønsker meg Dante's Inferno. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du får det, men konsollen din fungerer ikke.. Jeg ønsker bort all snøen her jeg bor Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Snøen forsvinner, men det gjør alt annet også. Jeg ønsker at tiden gikk saktere. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Den går saktere for deg, men ekstremt fort for alle andre slik menneskerasen dør ut på 5 sekunder og bare du er igjen Jeg ønsker meg en god middag for en gangs skyld Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Du får "the last supper". Jeg ønsker meg alt og ingenting. Endret 16. februar 2010 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du får alt, men siden du ønsket deg ingenting også så må du gi de bort igjen.. Jeg ønsker meg en solo is ^_^ Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Du får en solo is. Men det er for varmt så den smelter bort før du rekker å spise den. Jeg ønsker meg mye rart, stort, smått, noe ubegripelig og noe åpenbart. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du får en stor pose med mange rare skruer fra ikea, og moren din er mann. Jeg vil bli ferdig på skolen. Lenke til kommentar
Ollorca Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du blir ferdig på skolen, men så står typisk en eksamen i veien som gjør at du må ta eksamenen om igjen i slutten av 2011. Jeg ønsker meg ro og null stress i hverdagen. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ønsket blir oppfylt men du kjeder deg ihjel Jeg ønsker at Ollorca skal slutte å komme med ønsker som er vanskelige å svare på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå