Loeftw Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Den fungerer, men så blir du så skuffet over grafikken at du kaster den i veggen. Jeg ønsker meg sommerferie i morra! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det får du, men det begynner på an igjen på mandag. Jeg ønsker meg tid til å sove. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det får du, men dessverre sovnet du for godt. Jeg ønsker at pc`n min skal fungere igjen Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Joda, men den ble desverre stjålet. Jeg ønsker meg en kjæreste. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det får du, men dessverre var det en shemale. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg går utifra at du også ønsker deg en shemale, men siden jeg faktisk må ødelegge det ønsket får du en mann istedenfor. Jeg ønsker meg motivasjon til å trene og gjøre lekser (dvs, har motivasjon til å gjøre lekser, men trenger enda mer!) Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Deg og den motivasjonen.... Du får motivasjon til å trene, gjøre lekser, bli supermann! men så kommer det en ond professor og viser deg kryptonitt, så du blir syk og svak og dårlig bak. Jeg ønsker å bli ferdig med muntlig NÅ! Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Du er ferdig med muntlig nå. Jeg skulle ønske at jeg vant Prototype. Endret 10. juni 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det gjør du, men det var bare en prototype som ødelegger maskinen din. Jeg ønsker skrivingen gikk bedre. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det gjør den, men jeg stjeler copyrighten på boken! Jeg skulle ønske jeg hadde tilgang til all verdens kunnskap. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg skulle ønske jeg hadde tilgang til all verdens kunnskap. Å vite alt i verden hadde gjort deg gal. Jeg ønsker meg et bilratt til xbox. Lenke til kommentar
Cornugon Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Du får bilrattet, men mister Xbox-en. Jeg skulle øsnke jeg hadde bedre syn. Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Det får du, men øynene dine blir revet ut. Jeg ønsker meg oppfølger til Return to Mysterious island 2. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 En oppfølger til Return to Mysterious island 2 blir annonsert, men året etter går firmaet konk og spiller blit lagt på is... Jeg ønsker meg en....eh...kjæreste i sommer! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Du får en nye kjæreste i sommer! Men hun viste seg å være en mann... Jeg ønsker meg alle spill som fins til Xbox 360. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dt får du, men de fungerer ikke. For noen. Jeg ønsker meg 1337 comp skillz. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Du får det, men du havner i et bilkrasj og blir mentalt tilbakestående dagen etter. Jeg ønsker meg en ego 09 D: Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 jeg vet ikke hva det er, så du får en bolle i stedet. jeg ønsker meg modern warfare 2 hardened edition. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det får du, men du blir felt av den nye generasjonen SecuRom Jeg ønsker meg et postkontor hjemme Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Du får et postkontor hjemme, men det lokale blir nedlagt så du får alle postkundene på døra. Jeg ønsker meg lengre ferie. Vil ikke starte på skolen igjen >_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå