Bjonski Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Oppfylt, det blir 60 varmegrader i Trondheim. jeg ønsker meg fri. Endret 4. februar 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
Materie Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Det skal bli, men du blir sendt til Sibir. Edit: Før meg :/ Du får fri... fra ferie! Mwahaha! Jeg ønsker meg en lykkeamulett! Endret 4. februar 2009 av Materie Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du får en lykkeamulett, som bringer ulykke. jeg ønsker meg ny bærbar pc. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men du mister armer og bein og muligheten til å bære den med deg! Jeg ønsker meg en bedre stol. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men du får prolaps på S1 nerven, og klarer derfor ikke å sitte på 4 uker. Nå kunne jeg virkelig ha tenkt meg ei ny lue. (Kaldt her...*hutre*) Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men lua var for trang. Jeg ønsker meg et skrivebord. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Done, men det er display-model only. Jeg ønsker meg snø i trøndelag Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfyllt, men etter noen timer starter det å regne og alt som er igjen er flere titalls centimeter med iskald, våt sørpe over hele Trøndelag. Jeg skulle ønske at jeg hadde energien til å dra på butikken slik jeg kan lage meg mat, arme riddere that is. Det snødde forøvrig som bare pokker i natt her jeg bor. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du får så mye energi at du ikke klarer å sove noe som gjør at du blir gal etter 3 uker med insomnia og total søvnløshet. Du tilbringer resten av ditt liv i polstret celle på lukket avdeling, mens arme riddere blir matet til deg gjennom en slange. Jeg ønsker at skolen var over... NÅ! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men de siste timene i dag må du ta igjen i morra... Jeg ønsker meg en ny kopp kaffe! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Du får en utvannet kopp cappuchino Skulle ønske jeg kunne begynne å jobbe NÅ, og ikke om 5 mnd.. Endret 4. februar 2009 av Adversary Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du begynner å jobbe nå.... som septiktømmer. Jeg ønsker meg flere timer i døgnet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Greit, men det blir færre dager i uka! Jeg ønsker meg en ny tv! (den forrige ble tatt fordi jeg ville ha god Simpsons :o ) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Oppfylt, men du må se på sammen med Kaci Kullman Five Jeg ønsker meg fri fra jobben i morra. Endret 4. februar 2009 av Alinoe Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Du får fri, men du er ute i natt og fester, blir hanka inn av politiet og sover mårran på glattcella i tillegg til forenklet forelegg for ordensforstyrrelse! Jeg ønsker meg bedre fantasi! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men det blir din Final Fantasy Jeg ønsker meg en rød Aston Martin! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men du kræsjer i det du skal ta den ut fra forhandleren Jeg ønsker meg en Garasje! Lenke til kommentar
Brutii Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men den faller sammen idet du setter i den siste spikeren. Jeg ønsker meg bedre syn! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Oppfylt, men det inkluderer en haug ubrukelig skrot som aldri blir brukt og tar all plassen. Oppfylt, men du får så godt syn at med en gang du ser på lys blir du blind. Øsnker meg ny mus. Endret 4. februar 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men musa hadde klamydia og du må holde deg unna Jeg ønsker meg ett roll out tastatur! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå