Pokey Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Dei begynner å sloss, og dreper DEG! Eg ønskar at eg hadde mere zkillz i nynorsk en eg har no.. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 du får zkillz i nynorsk, men du får så mye zkillz at du begynner å "prate" nynorsk, noe som ikke går ann ettersom at nynorsk er et skriftspråk og vil alltid være det. Likevel, fordi du nå begynner å uttrykke deg via nynorsk balanserer universet denne abnormaliteten ved å omsluke jorden i et sort hull ergo dommedag. Nå, vil du ha zkillz i nynorsk? eller være grunnen til jordens undergang? B) Jeg skulle ønske at ordet "stillerom" hadde en betydning og at det ikke var et slags gjemmested for fjortisjenter som snakker om helgen som var. <_< Lenke til kommentar
Shivertone_InnleggNO Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du får ditt EGET stillerom! Men du er innelåst i rommet alene til evig tid. Jeg ønsker at Konami koden fungerer på dette forumet Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Men den gjør ikkje det! Eg ønskar å vite hva Shoberg meinte med stillerom o.o Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Du får vite det og blir låst inne i denne stille, tomme dimensjonen. For alltiiiid! Jeg ønsker at jeg hadde Photoshop på denne PC'en. Lenke til kommentar
Shivertone_InnleggNO Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det får du.. men du blir satt i fengsel for at det var en piratversjon. Jeg ønsker at stansemaskina på jobben går en hel dag uten stopp! Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 den stopper ikke, men den stanser BTW stillerom er et rom der det skal være helt stille xD Jeg ønsker meg en blå ballong Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Du får den, men uten hatt og nese på Jeg ønsker meg muligheten til å bruke magi! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Edit: For sen: Du får det men det overmanner det og du blir ond og dreper alle i verden til det bare er deg igjen så tar du selvmord.. Jeg ønsker meg en gul ballong Endret 13. mai 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Du får en gul ballong, men tauet som holder den fast ryker og stiger opp til værs. Jeg skulle ønske at Skybert hentet ballongen til Crax og ga den tilbake til han Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Han gjorde det og jeg ble kjempe glad.. JIPPI!!! ^_^ Edit: ønsker meg 1 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 dollar Endret 14. mai 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Du får det, men det er über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über, über inflasjon i usa så de er bare verdt 50 øre Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg ønsker meg sjarmen til Gunther (http://www.regrettablemusic.com/wp-content/uploads/2007/12/gunther_christmas.jpg) Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg ble dessverre for traumatisert av det bildet til å kunne oppfylle ønsket ditt. Jeg ønsker at jeg ikke hadde vondt i tennene lenger. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg ble dessverre for traumatisert av det bildet til å kunne oppfylle ønsket ditt. Jeg ønsker at jeg ikke hadde vondt i tennene lenger. Den er grei, tannfeen kommer og TAR tennene dine, nå har du ikke tenner, så du kan umulig ha vondt i dem Jeg ønsker meg administrator-rettigheter i dette forumet ... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du får det, men du greide ikke å styre det og forumet ble lagt ned på rekordtid og du fikk ikke være med på det nye forumet. Jeg ønsker meg en ny bil Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du får min, og tru meg, den vil du ikkje ha Eg og ønskar meg ny bil. Lenke til kommentar
Kent.A Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du fikk ny bil, men uheldigvis ble bilen borte da frakteskipet failboat gjorde barrel-roll. Jeg ønsker at forkjølelsen min ble borte. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Den ble borte, men du fikk bronkitt, og hadde ingen tilgang til antibiotika, du døde... Jeg ønsker meg heder og ære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå