Craxmerax Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du får en, men den er for skarp og du får vondt.. Jeg ønsker meg en gratis versjon av Darkfall Online Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det får du, men spillet var dårlig :o jeg ønsker meg et ønske som aldri kan bli oppfylt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du får det, men det er også det siste du får Jeg ønsker meg ei iskald cola (som det er ingenting galt med) Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det får du, men det er first price Cola. Jeg ønsker at jeg hadde en iskald iskaffe nå. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 det får du, men det er first-price Jeg ønsker at alt i verden var first price ting Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du får det, men etter hvert går du lei og pga ønsket ditt blir du hatet av hele verden Jeg ønsker meg ei iskald Coca Cola (som det er ingenting galt med). Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 det får du.. men rett før du skal åpne den så kommer det en og raner deg og ta den og alle pengene dine Jeg ønsker at alle Coca colaer i verden forsvinner så craxdm ikke har noe og drikke Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ønsker blir oppfyllt, men jeg finner oppskrifte på nettet og brygger min egen og blir styrtrik Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Eg ønsker at Craxdm ønska seg noke. (noke anna en cola) Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ønsket blir dessverre ikke oppfylt siden du ikke ødela Crax sitt ønske. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ALLE DØR Jeg ønsker meg biff, medium rare. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) du får Bisexuelle.Ikke.Fråtsene.Fransker (biff) o.O de er faktisk medium sjeldne også ønsker meg kortere skoledager (A) Endret 8. mai 2009 av Giffesnaffen Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 du får det, men til gjengjeld får du en ny lærer, som er pedofil og voldtar hele klassen før klokken 12 og sender dere hjem jeg ønsker meg en ny pc Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Du får den, men den virker ikke Jeg ønsker meg en PS3 Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Du får den, men den virka ikkje ^_^ Eg ønska at eg kunne ta av gipsen på armen min, slik at eg kan skrive dette med begge hendene mine Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Gipsen blir tatt av, men rett før du skal til å skrive noe, blir skjermen din skurrete, med en ring i midten. Plutselig dukker The Ring kjerringa opp og river av deg begge armene. Du tenker "shit, da får jeg skrive med føttene" men rett før du skal til å legge labbene på tastaturet så dukker hun opp og river av de og. Du begynner å bli bekymret, men sier lurt "hah, jeg er ikke beseiret enda, jeg bruker nesa!" men da dukker hun søren meg opp og river nesa di av deg og. Nå har du bare en nogenlunde spiss gjenstand som kan egne seg til tastaturskriving igjen på kroppen, men du tør ikke å bruke den ettersom at det hadde vært kjipt om The Ring kjerringa hadde tatt den og. Jeg ønsker meg at jeg hadde kommet på med et litt mer humoristisk svar på ønsket til personen ovenfor. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det gjorde du, men det var så morsomt at alle som leste det døde av latter så du var helt alene her på forumet med en veldig skyldfølelse Jeg ønsker meg en ånd i lampe. (Genie fra Aladdin) Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det får du, men Genie er forbanna etter at han ikkje fekk noke royalties frå alle Disneyfilmane, og rasar ut på deg, som blir putta i lampa og må vente oppi der i tusenvis av år sidan ingen trur på åndar i lamper lenger, og derfor er det ingen tilfeldige forbipaserande som gnir lampa. Eg ønsker at eg ikkje brukte min siste nogenlunde spisse gjenstand på kroppen til å skrive dette Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Det får du, men Genie er forbanna etter at han ikkje fekk noke royalties frå alle Disneyfilmane, og rasar ut på deg, som blir putta i lampa og må vente oppi der i tusenvis av år sidan ingen trur på åndar i lamper lenger, og derfor er det ingen tilfeldige forbipaserande som gnir lampa. Eg ønsker at eg ikkje brukte min siste nogenlunde spisse gjenstand på kroppen til å skrive dette Du brukte den ikke på det heller, du brukte en robot arm siden The Ring jenta tok dine armer, ben + gyldne lem også. Jeg ønsker at alle jenter elsket meg <33 (men ingen kommer til å sloss om meg og drepe hverandre) Endret 10. mai 2009 av Kaleesha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå