Gcduden Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det blir de, men du blir avhengig og blir så overvektig at du kan ikke røre deg. Jeg ønsker at det var fred på jorden. Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det blir fred, men naturkatastrofer rammer som aldri før. I tillegg blir de landene som ikke blir rammet av naturkatastrofer overbefolket, og flere pandemier sprer seg som ild i tørt gress. Jeg ønsker meg the power of god! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du får den, men siden du ikke tror på Gud så overmanner den deg og du dør Jeg ønsker meg en god film (action-komedie) Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Du får The Island, men det er dessverre ikke en komedie. Jeg ønsker meg indre fred og lykke. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det får du, men du lever bare i ti minutter. Jeg ønsker at skjegget mitt kunne gro litt fortere så jeg kan få den kule looken jeg streber etter. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Skjegget ditt gror fortere, men du vil aldri mer kunne klippe/barbere det. Jeg ønsker meg mitt eget spillselskap. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Du får det, men du får FunCom med en naken Erling Ellingsen som sekretær Jeg ønsker meg The Secret World spillet nå!!!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Det får du, men som eier gir jeg deg den nakne Erling Ellingsen med på kjøpet. Jeg ønsker at jeg fikk alle mine ønsker oppfyllt. Endret 5. mai 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det får du, men som eier gir jeg deg den nakne Erling Ellingsen med på kjøpet. Jeg ønsker at jeg fikk alle mine ønsker oppfyllt. Så kjører en bil over deg, du dør. Jeg ønsker verdens deiligste damer, men jeg er ikke homo eller kvinne selv! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Her you go! hun i gult er til deg. Skjul Jeg vil at hodepinen skal ta slutt. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det gjør den, men alt annet også. Jeg ønsker at Colaen min ble kald igjen. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det blir den, men kullsyren har forsvunnet. Jeg skulle ønske jeg hadde ny bærbar pc. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 det får du men det er for! bærbar (les: knøtt liten) at du mister den første dagen. Jeg ønsker meg et eget forum skin som bare er mitt Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Du får det - som en tatovering på minstemann. Den under meg liker tatoveringer. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nå har du gjort en error Error. Ha-ha. Ha-ha. Ønsket ditt er oppfylt men jeg får skikkelig fete tattoeringer som er kulere en de du ikke har. Jeg ønsker at jeg ikke hadde mer skole i dag. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det får du, men det blir en 12 timers dag i morgen. Skulle ønske nettet mitt ble raskere. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det ble raskere, men Christer Falk finner ut at du har lastet ned et bilde fra Robinson og setter deg i fengsel. Jeg skulle ønske jeg ikke gjorde feil i forrige post jeg postet her. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det gjorde du ikke heller, det er bare du som trenger briller. B) Jeg ønsker at jeg hadde en cola og noe seigmenn nå. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det har du, men colaen er helt varm, og seigmennene inneholder 0% sukker. Jeg ønsker at det regnet akkurat nå Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det regner. Det regner mer. Det fortsetter å regne, og det fortsetter. Etter noen uker innser du at det er lokalt regnvær over hodet ditt. Jeg ønsker meg en tannpirker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå