Error Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Du lærer deg å skrive perfekt nynorsk, men siden du aldri kommer til å ha bruk for det senere i livet var ønsket ditt bortkastet. Jeg ønsker meg battlefield heroes beta key. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det får du, men pc'en er ikke kraftig nok til å dra det. Jeg ønsker meg en ps3. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Du får pakken men selgeren har glemt å legge konsollen oppi Jeg ønsker meg halo 3 Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Det får du, men du får en ps3 i tillegg og alle maskinene du kan spille halo3 på forsvinner. Jeg ønsker meg talent. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Du blir et ludotalent! Jeg ønsker at jeg ikke er trøtt. Endret 26. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. april 2009 Forfatter Del Skrevet 26. april 2009 Du er ikke lenger trøtt, men det er i en annen tidslinje, og den "deg" som sitter her er fremdeles trøtt. Jeg ønsker meg en fin drøm i natt og en fin dag i morgen. Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du fekk ein fin drøm i natt og ein fin dag i dag, men sida natta er over og halve dagen er gått spelar det ingen rolle lenger, for du får mareritt i natt og ein dårleg dag i mårå. A world in balnce Eg ønsker at Man U ikkje blei slått ut av FAcuppen Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Bryter reglene og sier bare oppfylt Jeg ønsker meg at svineinfluensaen forsvinner + all sykdom i verden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det skjer, men du må ofre deg for å lage en vaksine. Ønsker at jeg var en voice actor. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ønsker er oppfylt, men det blir i Josefine: Lek med TALL elns. Jeg ønsker meg verd i freden. wat Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Du får det, men når alle sammen er blitt små pusekatter pga. fred og ingen krig eller noe, men så tar romvesen jorda på noen dager Jeg ønsker meg en is som det ikke er noe galt eller skjer noe galt med Endret 28. april 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Du får isen, men setter den fast i luftrøret og døyr. Isen overlever dog. Eg ynskjer meg eit evig garnnøste. Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det får du, men sida garnøste er evigt tek det opp all plass i heile universet, inkludert jorda, og vi er alle døyde. Eg ønsker meg eit ønske som ikkje blir øydelagt av brukaren under. Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det ynskjet får du, men eg vidarefører ein beskjed til brukaren under meg igjen, og ynskjer at han øydelegge ynskjet til "Meet the Soldier" Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg får dessverre ikke beskjeden. Jeg ønsker meg godteri. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det får du, men det fører til at du dør i morgen. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Du glemte å ønske deg noe.. Jeg skulle ønske jeg hadde raskere nett linje. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det får du, men den kan bare brukes til å lese vg. Jeg ønsker jeg sov nå. Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det gjer du, men biefektane av alle dei sovetablettane du tek føre til at du gror rosa horn på haudet, og får stygge byller nedentil. Eg ønsker at eg ikkje får stygge byller nedentil pga pillebruk Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Du får deg ikke med de dekker resten av kroppen Jeg ønsker meg at alle MMO ble gratis, MEN at produsentene ikke ble rammet av det og kunne fortatt og ha serverne oppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå