Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ettersom Laland er en Überkul supermod hadde han nok fikset det på under fem minutter. Jeg ønsker meg en koselig tur til byn senere i dag. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Starten på turen er koselig, men plutselig begynner det å lyne og torden (er jo ikke så skjeldent ,) Godzilla dukker opp sammen med King Kong (de er på lag,) Al Qaida og diverse andre terroristgrupper slår til akkurat samtidig, både USA og Russland bestemmer seg for å teste en nyutviklet hydrogenbombe i Bergen, men værst av alt, den kaffen du sitter og drikker er pisskald. Jeg ønsker at all religion forsvinner for godt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Du får det, men alle de religiøse i verden (litt over 3/5 av verdens befolkning) finner ut av at det var du som ønsket deg dette. De kommer og tar deg og gjør de aller verste pinene de kommer på deretter skyter de deg. Jeg ønsker meg en PS3 Endret 21. april 2009 av Craxdm Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Skulle visst det - De religiøse folka har jo så mye ondt innestengt inni seg som de trenger å få ut, meh. Du får det eldgamle PolitiStasjon3 leketøyet. Jeg ønsker meg loooove! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du får loooove å sitte stille hele dagen. Jeg ønsker meg det beste du kan tenke deg Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du kan aldri ønske deg noe bedre. Jeg ønsker meg flere timer i døgnet. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det får du, men hver time blir så små at hver dag går unnå på det som før var en time. ønsker at jeg ikke hadde samfunsfag prøve i morra =( Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det har du ikke heller, men i alle andre fag enn samfunnsfag Skulle ønske jeg vært litt mer på hytta Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du må tilbringe resten av ditt liv på hytta. Jeg ønsker meg en kopp med GUDENES DRIKK! Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det får du, men gudenes drikk viser seg å være hestepiss. Jeg ønsker meg en meningsfylt tilværelse Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du blir en dasstømmer Jeg ønsker meg svar på de store spørsmålene. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Det får du og svaret er bare lol. Jeg ønsker meg NINJAPOWERSZZS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du får ninjapowers. Logg deg ut og logg inn igjen som usynlig bruker. Jeg ønsker at mopeden min er tilbake fra verksted imorgen med alle problemene fikset og en moderat regning. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du får den tilbake, og alle de gamle probleme er fikset. Nå har du mange nye problemer. Jeg ønsker meg 6 i snittkarakter når jeg går ut av 10. klasse Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Du får 6 i snittkarakter, men skolen du søker på svarer: "Vi tar ikke imot folk med så gode karakterer siden de skaper dårlig miljø ved å skryte så mye." Det var synd, nå må du gå på den hauggamle skolen i nabofylket som det bare er tre timers busstur til. Jeg ønsker meg et perfekt politisk styresystem. Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det får du, med meg som diktator Ønsker eg var diktator Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Oppfylt, men landet ditt har ingen innbyggjare. Eg ønskjer meg eit skikkeleg, sosialdemokratisk Noreg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Det får du! Men dessverre blir presset fra private selskaper for stort og regjeringen går av etter to uker. Skulle ønske jeg kunne spille Banjo-Tooie på Xbox Live Arcade idag! Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det får du, men det fører til at Microsoft må legges ned, grunnet konkurs. Jeg ønsker meg en bil. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Oppfylt, men det er ein lada. Eg ønskjer at eg kunne skrive perfekt nynorsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå