HerrGhost Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det får du, men så viser det seg at noen har mikset og du får Bioshock 1 igjen. Jeg ønsker meg en privatjet med pilot. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du får flyet, men jeg er piloten og kræsjer flyet, og hopper ut i den eneste fallskjermen Jeg ønsker meg ingen matte på skolen Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det får du men det viser seg at for din ønskete jobb trenger du matte og dermed blir du tvunget til å jobbe med noe du ikke vil jobbe med. Jeg ønsker meg en utømmelig kilde til iskaffe, gudenes drikk. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du får den, men siden jeg er imot iskaffe, så heller jeg litt gift oppi Jeg ønsker at Wartom slutta å snakke om den derre iskaffen sin Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Han gjør det, men begynner å snakke om iste istedenfor. Jeg ønsker at jeg ikke hadde vondt i hodet. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det ønsket blir oppfyllt, men du får ondt i resten av kroppen. Jeg skulle ønske jeg kunne fly. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Du oppdager plutselig at du kan fly. Du bruker først litt tid på å gjøre det kjent med evnene dine, og så flyr du høyere og høyere helt til du er ved skydekket, som du føler du kan stå på. Så kaster du deg utfor igjen. Plutselig kjenner du at kreftene dine svinner hen, og verden forandres plutselig. Langt der oppe ser du toppen på en skyskraper, og rett før du blir most mot bakken innser du hvor fail hele livet ditt har vært, og at det hele endet med at du var dopa og kastet deg ut fra en høy bygning. Jeg skulle ønske at det fantes sundt godteri. Endret 20. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Og vips! kommer det et digert fat med mye sunt godteri, men ingenting på fatet smaker godt og rommet ditt er overfylt med fælt sundt godteri! Jeg skulle ønske at jeg kunne slippe alle de jævlige fagene på vg å likevel få studiekompetanse Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 du får lov til og slippe og få studiekompetanse, men norge infører studiekompetanse-2, noe du må gå 10 år for og ta og alle krever det for vidre utdanning. Jeg ønsker at xboxen min skal komme tilbake fra reperasjon =( Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det gjør den! Imorgen, faktisk. Dessverre kommer den med forhåndsinnstallert RROD. Jeg skulle ønske jeg fikk mopedlappen imorra Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Du får den i morgen, men du blir fratatt lappen samme dag av en politimann som har vært bruker på Gamer.no og kjenner deg igjen. Du har kanskje bannet han? Jeg skulle ønske jeg vant en milliongevinst i lotto. Endret 20. april 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du vinner tre millioner kroner og får den mest lykkelige dagen i ditt liv. Dagen etterpå kommer FBI og tar deg til fange og du får en bot på 30 millioner kroner. Grunn? Du har lastet ned et hundretalls filmer fra Demonoid.com Jeg skulle ønske The Beatles var på Spotify. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Siden du synes det er "JÅTTE TRÅKIT AT INTE THE BEATLES FINS MET" får du Beatles, men spilt på blokkfløyte. Jeg ønsker meg en tøff hatt! Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 det får du, men hatten er forhekset slik at den spiser hodet ditt jeg skulle ønske at jeg hadde en teleportør Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Du får den, men den teleporterer deg ikke der du vil Jeg ønsker meg en teddy bjørn Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) du får en teddybjørn, men det er en djevelsk,morderisk og sjalu teddybjørn, men den elsker deg. Problemet er at den dreper alle andre som elsker deg slik at til slutt er det bare deg og teddybjørnen igjen i verden... Jeg ønsker meg en jobb Endret 21. april 2009 av Shoberg Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 du får en teddybjørn, men det er en djevelsk,morderisk og sjalu teddybjørn, men den elsker deg. Problemet er at den dreper alle andre som elsker deg slik at til slutt er det bare deg og teddybjørnen igjen i verden... And thy wish? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Ettersom Wartom ønsker at Shoberg skal komme med et ønske, ødelegger jeg det med å svare i stedet. Jeg ønsker meg et godt og lykkelig liv. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det får du men du dør veldig tidlig. Jeg ønsker meg en iskald cola. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 den er kald, men er det cola? den er brun iaff (nuff said) jeg ønsker at svara på denne tråden hadde blitt posta helt random, slik at laland måtte brukt hele livet sitt på og rydde opp > Mwhahahahaahah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå