Breathe Fresh Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Det gjør det men blir ødelagt i fallet. Jeg ønsker å få en luksus leilighet gratis! Endret 17. april 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Du kommer inn og rekker akkurat å komme deg inn i dusjen. Plutselig blir vannet pisskaldt, du oppdager at du ikke har noen håndklær å tørke deg med, ei heller dopapir og nøkkelen har kilt seg fast. Det eneste objektet som er i rommet er avisutklippet på 5x5 cm, og når du står der og fryser som bare faen oppdager du at det står i liten skrift: "Luksusleilighet i følge våre standarer. Mvh Crappyhousing." Jeg ønsker meg færre reklamer på Spotify. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Det får du, men som et resultat av det blir favorittartistene dine borte pga feilende økonomi hos Spotify. Jeg skulle ønske jeg hadde et svar på fysikkens gåter. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Du får svaret, men hjernen din får alt for mye informasjon og kolapser. Jeg ønsker meg en utrolig god stemme og en fantastisk fantasi helt uten bakeffekter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 Du får veldig fantastiske bakeffekter uten god fantasi eller stemme. To ting på en gang er ikke lov. Jeg ønsker meg en stoooor gassgrill til sommeren. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Du får gassgrillen, men den er egentlig en modifisert drapsmaskin og i det du skal til å steke din første entrecote sluker den deg, og roaster deg i stedenfor, legger til litt BBQ og serverer deg til din gamle bestemor. Jeg ønsker meg mindre lekser! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det får du, men nå må du gå på skolen 12 timer om dagen Jeg ønsker meg å ikke få alle ønskene mitt ødelagt Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du får ikke flere ønsker, ergo, ønskene dine blir ikke ødelagt. Jeg ønsker at jeg var ferdig med skolen for alltid, men at jeg likevel har det samme kunnskapsnivået som om jeg hadde gått på skolen i 10 år til! Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det går i oppfyllese men samtidig som kunnskapen suger seg til hodet ditt så detter du på gulvet og slår deg i skallen. Nå er du like dum som du var når du var 3 Jeg ønsker meg et feriehus på en strand på Cuba med bra internettforbindelse! Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 du får det, Men Raul Castro konfiskerer huset for å bygge en ny rakettbase, og du blir kastet i fengsel for å være en kapitalist. jeg ønsker meg at Star wars universet var ekte Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Oppfylt, men en sith kommer og dreper deg. Jeg ønsker meg at wow var gratis. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det blir oppfylt men det kalles private server og suger Jeg skulle ønske jeg hadde flere mount & blade intresserte venner irl og at expansionen kom ut i dag Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det får du, men det viser seg at expansionen setter verdensrekord i antall bugs Jeg ønsker verdensherrdømme med Cola Light Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du får det, men Cola Light snikmorder deg og tar all makten selv. Hail to the Coke baby! Jeg ønsker meg at verden blir mer sofistikert (not really.) Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Oppfylt, men du fant ut at verden ble myyye kjedeligere, og du låste deg inne i huset ditt og spillte mmo 5 år fremover. Jeg ønsker meg en ny pc stol Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du får en ny PC-stol men den er mye dårligere enn den forrige du hadde, som du av en eller annen grunn kastet på et bål når du bestilte den nye. Jeg ønsker meg noe. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette "noe" viser seg å være ditt verste mareritt og spiser opp pc-en/ene din(e) Jeg ønsker en luksusferie til spania, uten at noe som helst skjer galt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 det begynner å snø pga klima forandringene og du pakket bare shorts ønsker å slippe teoriene jeg må ta for å få div sertifikat Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du slipper dem, men på den første kjøreturen der du har med 6 venner i bilen kjører du feil vei i rundkjøringen og alle sammen dør. Jeg ønsker meg makt! :o Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det får du også, makt over insektene på soverommet ditt. Jeg ønsker meg et super dupert hjemmekino annlegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå