Kiro Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Du får en klem av samme karen. Jeg ønsker meg en fin påske. Endret 4. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du får en litt for fin påske. Igjen, med samme karen. Jeg ønsker meg et nytt Pondus-blad! Nå! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Pondus Blad it is, eneste er at denne blir den siste utgaven noensinne, ettersom Frode Øverli omkom i en "hit and run" ulykke søndag kveld. Jeg ønsker meg noe som inspirerer. Endret 4. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du får en flaske med tran. jeg ønsker meg sommerferie. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Du får sommerferie, men påskeferien forsvinner! :o Jeg ønsker meg ett ønske til. Endret 9. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du får et ønske til, men du ødelegger for noen andre med det og får dårlig samvittighet. Jeg ønsker meg en lengre påskeferie. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det får du, men da kan du ikke gå på skole mer i hele ditt liv. Jeg ønsker meg en brannbil. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du får en brannbil. Denne brannbilen: Jeg ønsker meg et laggfritt Gears of War 2. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det får du men så flytter alle over til Gears 1 og ingen spiller gears 2 online. Jeg ønsker jeg var på en Nightwish konsert Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Du kommer på konserten, men Anette har fått mageproblemer og reiser hjem til Finland. Du befinner deg nå på en konsert uten vokalist Jeg ønsker meg verdensherredømme Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Du blir verdensregent, men styrer på en så overdrevent elendig måte at alle andre mennesker på jorden enten flykter eller kreperer. De sulter, rømmer til andre planeter, hopper ned fra høye klipper osv. Og til slutt har du ingen å styre over lengre. Skitt au. Mitt ønske er å få Felix potetmos i salg ikke bare i Sverige, men her til lands også. Nam! Endret 10. april 2009 av snkupo Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Butikkhyllene bugner av Felix potetmos. Og ingenting annet. Fremdeles nam på sjette året? Jeg ønsker meg morfindrypp! Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det får du, men du får for mye og blir avhengig. Plata i Oslo neste stopp! Jeg ønsker meg Hearts of Iron 3! Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Du får det, men det blir omdøpt til Feet of Iron 3 istedenfor og ingen butikker gidder å selge det. Jeg ønsker meg flere epic sanger som "Her kommer vinteren" Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Det får du også, men de koster 350,- per stykk på platebutikken, er ikke tilgjenlig på verken Spotify, Youtube, fildeling eller noe annen måte. I tillegg koster det 450,- stykk på iTunes Store + SuperDRM. Jeg ønsker meg fri fras jobben Endret 17. april 2009 av ErlendA Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 det får du men på grunn av en feil i skolesystemet må du gå 7-10 klasse om igjen. Jeg ønsker at det fantes ingen tentamener/eksamener. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 oppfylt, men de lager nye typer prøver som heter noe annet og er mye verre. Jeg ønsker meg et splitter nytt hus Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 det får du, men hele greia er så dårlig bygd at det faller sammen og selvantenner (slemme underbetalte polakker ) jeg ønsker meg det beste rpg spillet i verden Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det får du, men du liker ikke sci fi rollespill Jeg ønsker meg Bioshock 2 før det kommer i butikkene Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Det får du, men det viser seg at Bioshock bare er noe herk. Jeg ønsker at en ny Nvidia GPU skal dette ned utenfor vinduet mitt. Endret 17. april 2009 av ErlendA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå