HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det får du, en fra 1995. Ønsker meg stort gavekort fra BBC Shop. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det får du, men alle who effektene er utsolgt. Jeg ønsker meg noe gøy. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg sender Atsjonas i posten. Jeg ønsker meg en kos. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du får den av den typiske overvektige tanta di Jeg ønsker meg et ønske som ikke kan bli ødelagt! Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 freddy glemte å be om ett ønske og eksploderer derfor i ett flammehav. Jeg ønsker meg alt som er kult alt som er bra, alt som jeg gjerne vil ha. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det får du, men akkurat når du ønsket deg ønsket klikker hjernen din (bare for en veldig liten stund) og det du alltid har likt hater du og alt du hater liker du. Jeg ønsker meg lengre påskeferie. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 du får 2 dager lenge påskeferien, men du mister sommerferien og må jobbe hele sommeren. Jeg ønsker meg en liten panter Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det får du men den har rabies og liker å leke bite-leken Jeg ønsker meg en egen hær som jeg bestemmer over!!!! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hæren liker deg ikke, så de dreper deg. Jeg ønsker en vaksine mot rabies Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Du får en sprøyte mot rabies i armene men kort etter mister du begge armene før vaksinen greier å spre seg. Jeg ønsker meg en BF2 Clan i real life Endret 3. april 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Exia Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du får en sprøyte mot rabies i armene men kort etter mister du begge armene før vaksinen greier å spre seg. Jeg ønsker meg en BF2 Clan i real life Det får du, men du døde før du fikk bli med. Skulle ønske jeg var superman Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du er superman, men luften er infisert av kryptonit. Jeg ønsker meg noe gøy. Lenke til kommentar
rocket king Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du får en Xbox 360, men den har RRoD. Jeg ønsker meg en tidsmaskin som spoler tiden tre uker og fem timer tilbake. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det får du men det er ingen andre som lever i fortiden så du er helt alene! Jeg ønsker å leve i 200 år Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Du lever i 200 år, men du eldes også Jeg ønsker at tidsreiser var mulig. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det blir det Men bare for marker Jeg skulle ønske jeg hadde hatt mer konsentrasjon Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du får konsentrere deg, men har ingenting å konsentrere deg om. Jeg ønsker meg fri til mandag Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Selvfølgelig skal du få fri på mandag, men ettersom du hadde en liten "hit and run" ulykke med din fars bil søndagskveld. Tilbringer du hele mandagen i forhør. Jeg ønsker meg en god natts søvn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Du får en god natts søvn. I seng med denne karen. Jeg ønsker meg en klem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå