fargoth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 eg ønsker at eg hadde ein film å sjå påIngen problem, men det ble Zombie Nation. ---- Jeg ønsker at jeg hadde et eget privatfly. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Done, men det flyes av mr.bean. Jeg ønsker meg en litt mindre, normal penis (OH NO I DIDN'T!!1) Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Done, men du mister plassen din i gangbang bus Jeg er sulten, ønsker meg en biff! Lenke til kommentar
Sophonax Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 EDIT: Biffen får du, men den er fullstendig rå. Ønsker meg fortsatt Mirror's Edge til PC. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du får det, men det ødelegger PCen din, og den må bli sendt på reperasjon til Thailand i 66 uker. Jeg ønsker meg en kjæreste, atter en gang. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oppfylt, men typen din har aldri intimbarbert seg. Jeg ønsker meg fyrstekake! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oppfylt, men fyrsten vil ha den tilbake! Jeg ønsker meg enn skikkelig barberhøvel! Lenke til kommentar
Selioks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) oppfylt, men barber bladene var rustne og du fikk blod forgiftning Jeg ønsker meg en hund ! Endret 3. februar 2009 av XellioX Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 oppfylt, mne hunden hadde rabies og kikker veeeeldig styggt på deg. Ønsker meg en ny jobb! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men jeg tar den fra deg. Jeg ønsker meg nye klær. Lenke til kommentar
Selioks Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men toll vesenet tok dem fra deg, i og med de var fake Jeg ønsker meg moderator rettigheter Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Oppfylt, men du mister muligheten til å skrive på forumet. Jeg vil ha ny kopp kaffe! Endret 4. februar 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det var tomt for kaffe, men du fikk en kaffeerstatning fra krigens dager laget av bark... Jeg ønsker meg mer energi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Du får masse energi, men får bena dine kappet av. Jeg ønsker meg en direktebuss fra skolen og hjem. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det får du - men til gjengjeld må du krabbe hele veien til skolen. Jeg ønsker meg evig lykke! Lenke til kommentar
nems Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det får du, men du dør imorra. JEG ØNSKER MEG EN TUR TIL MÅNEN Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Greit, men det blir uten romdrakt. Jeg ønsker meg seksere i alle fag. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men du fikk stryk i oppførsel. Jeg vil ha en blå ballong! Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men en liten snørrunge stakk et hull i den. Jeg ønsker meg en Cola. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oppfylt, men det er Vanilla Coke! Jeg ønsker meg plussgrader i Trondheim! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå