Malactica Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Done men siden alle er blitt så etiske og moralske, blir alle trådene i forumet som inneholder noe uetisk stengt. som igjen fører til gamer.no nedleggelse. og som igjen fører til at alle de store spill firmaene blir nedlagt, for triksing med bøkene, og utnytte barnearbeid. jeg ønsker at jeg kommer inn på alle skolene jeg har søkt på Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det gjør du men viste seg at det bare var en aprilsnar. Ønsker meg et kjempe bra rpg spill jeg ikke blir hekta på! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det finnes desverre ikke, så du sitter igjen med dette (som er langt i fra det du hadde tenkt deg.) Men desverre blir du ganske så avhengig og blir derfor sittende til du blir tvingt ut med bosset av din mor. Men tvil ikke, det første du gjør når du kommer inn er å sitte deg rett ned igjen. Jeg ønsker med selvtillit til i morgen. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det får du, men du får så mye at ingen vil være i nærheten av deg Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ønsket ditt er oppfyllt. Ingenting skjer. Jeg ønsker meg at skolen ble ferdig akkurat nå! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det ble den, men det ble resten av dagen også. Så du må straks på skolen igjen Jeg ønsker meg en større båt! Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Du får en mye større båt, men ikke noe større motor så det eneste du kan gjøre er å kjøre på tomgang. Jeg ønsker meg TES 5 Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Det får du men det viser å seg suge ganske hardt. Jeg ønsker meg meget mye rart og masse fett stuff og lignede. Endret 2. april 2009 av Wartom Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det får du, men containeren alt sammen var i fallt av båten midt i have og ligger på mange 1000 meter dyp. Jeg ønsker meg fred på jord Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fred på jord er ikke så usansynlig så det hørest ut som, det eneste som må til er masseutryddelse av menneskeheten. Jeg ønsker meg en fin påske. Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Det får du, en så fin en at du ikke greier å innse at påsken er over når den er det så du tilbringer resten av livet og tror at det er påsken 09. Ønsker meg en internettcafe i Trondheim Sentrum Endret 2. april 2009 av Nostalgic Lenke til kommentar
Meet the Soldier Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det blir bygd, men alle snakkar trøndersk der Eg ønske meg ein hage til den splitter nye hageslangen min Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Haha xD "men alle snakkar trøndersk der" Du får en hage til den nye hageslangen din men slangen blir stjålet og alle plantene dør ut pga lite vann. Jeg ønsker meg en luksus leilighet som er gratis å bo i! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det får du, men siden den er gratis, bor det 20 andre stykker der. Ønsker meg en ny tv. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Du får en ny tv men siden du desverre ikke plass til den, blir du nødt til å gi den vekk igjen. Jeg ønsker meg en fredelig helg. Endret 2. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 De begynner bra, men så kommer Daleker og ødelegger hele helgen. Ønsker meg en privatsjåfør Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dalekene du En privatsjåfør skal du få, eneste er at han er en Cyberman og han har fått det for seg at du trenger en upgrade- Jeg ønsker meg en ny dør. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det får du, men når du har fått den på plass, så kommer det en Cyberman og slår den ned. Ønsker meg et spill. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Du får et nytt spill (dette), men du har ingen mulighet for å spille det ettersom det var du som ødela døren min. Jeg vil reise til England Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det får du(nuff said) Ønsker meg ny data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå