snkupo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg ønsker at kaffen på kaffemaskinen her smakte like godt som trakterkaffe... Ditt ønske oppfylles: Kaffen på din faste kaffemaskin blir med ett like god som kaffe fra trakteren. Kaffeselskapet har skiftet oppskrift, eller noe i den dur. Kaffen er nå så god at du ikke klarer å beherske deg, og drikker femten kopper på styrten. Du pådrar deg derfor en ufattelig vond magepine som varer ut uka. Jeg ønsker: At jeg kunne stå på surfebrett. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det får du, men det kommer en svær bølge over deg Jeg ønsker meg en øks Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 En øks får du! ..inn i ryggen. Jeg ønsker at jeg slipper å ha fransk resten av året. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Du slipper fransk! Et år senere ringer et fransk tv-team til deg og har plukket deg ut som en av de heldige vinnerene i en konkuranse der tilfeldige vinnere blir plukket ut fra deres reportasjer. Du ble tilfeldigvis filmet ett eller annet sted og plukket ut som den heldige vinneren av 20 millioner. Beklageligvis kunne du ikke fransk og franskmannen kunne ikke noen andre språk. Du legger på og tror det var noen tullinger som ringte feil. Jeg vil bli supermann! Endret 10. februar 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det blir du, men det fører til at du dreper din beste venn Jeg ønsker meg en lang meningsløs signatur Lenke til kommentar
qazy Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det blir du, men det fører til at du dreper din beste vennJeg ønsker meg en lang meningsløs signatur Det har du! Men signaturen gir mening! Jeg ønsker at røykesuget mitt skal forsvinne! Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det gjør det, men du må ta 20 røyker før det Jeg ønsker meg en sofa Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får en sofa, men den ser ut som en russisk atomubåt. Jeg ønsker meg at penger vokser på trær. (mine trær) Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det får du, men en pyroman kommer å brenner dem opp hver gang det kom en ny lapp Jeg ønsker meg en hytte Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Du får en hytte, men den ligger midt i Sibir. Jeg ønsker meg at katta mi lærer å ikke røyte på klærne mine. Endret 10. februar 2009 av magne Lenke til kommentar
Materie Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sånn, nå røyter den på deg isteden. Jeg vil ha en bok! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får en bok, men den er kjedelig. Jeg ønsker meg en runde Gears of War 2 uten lagg! Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får en bok, men den er kjedelig. Jeg ønsker meg en runde Gears of War 2 uten lagg! Det får du, men med en oppløsning på 64x64 Ønsker meg the Nautilus. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nautilus får du! Men den lekker. Ønsker meg et ønske som ikke blir ødelagt. Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nautilus får du! Men den lekker. Ønsker meg et ønske som ikke blir ødelagt. Det får du, men du får ikke fler. Ønsker meg black mesa source. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Du får black mesa source, men pc'n din faller ut i vinduet og må tilbringe 6 måneder på reperasjon. Ønsker meg 6 i teoretisk matte. (beklager at eg glemte ønsket Endret 10. februar 2009 av Sverre Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får stryk i alle andre fag. Jeg ønsker jeg gadd å sove. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ønske oppfylt, men du våkner ikke igjen... Ønsker at jeg slipper å bli med i butikken for å kjøpe nye gardiner. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du blir hjemme, men dør i en stor brann i huset ditt. Jeg skulle ønske jeg ikke måtte på skolen nå (for der er gamer.no blokka) Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ønske oppfyllt men internett itself krasjer og hele verden faller sammen. Jeg at det ikke var matte snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå