LaviX Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Done, men du blir snødd inne. jeg ønsker meg ny bil! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Du får bilen, men når du kommer på veien blir du stoppet av landeveisrøvere som stjeler bilen og klea dine. Og til opplysning så er det 20 minus. Jeg ønsker meg randone ski Endret 10. februar 2009 av Iceman. Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får ski, men mår du er ute å går i skogen så knekker de, du må gå helt hjem. jeg ønsker meg en sofa. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Sofa skal bli. Størrelsen er dog mest beregnet dukker. Jeg ønsker meg en maskinpistol :o Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får en maskinpistol, men ingen skudd å skyte med. jeg ønsker meg en fridag. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du skal få en fridag. For å være snill, skal du også få kontinuerlig kvalme i to uker. Spy inkludert! Jeg ønsker meg ammunisjon til maskinpistolen min! Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får ammunisjon til maskinpistolen, men nå har du ikke lenger noen maskinpistol jeg ønsker meg en ny pc. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får en ny pc, men den virker ikke. Jeg ønsker meg fri fra skolen! Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får fri fra skolen, men vi andre prater om Honda Fitta, og vi ler oss ihjel! Jeg ønsker meg en MacBook Pro. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får en MacBook Pro, men OS X funker ikke på den. Ikke XP eller Windows 7 heller. Jeg ønsker meg ekte venner<3 Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du har ekte venner, men de gidder ikke sende hundrevis av meldinger til deg for å forrelle om alle de hysteriske måtene man kan bruke en Honda Fitta på. Jeg ønsker meg en hammer og en pakke med Vista Ultimate så jeg kan elimnere et stykk PC (piece of crap). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får en kopi av Vista å ødelegge, men det er en piratkopi. Jeg ønsker meg vinterferie! Nuh! Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får vinterferien men du blir syk og ligger i sengen hele uken.. Jeg ønsker meg fred på jord Lenke til kommentar
Materie Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får en vinterferie nå, men den er bare ti minutter lang. Jeg ønsker meg en ny maskinpistol til ammunisjonen min. Og jeg vil ikke miste ammunisjonen heller ^_^ Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får en maskinpistol med ammunisjon, men dagen etter kommer det en uventet politi razzia, du blir tatt for ulovlig oppbevaring av våpen ønsker meg fortsatt fred på jord Lenke til kommentar
an-wa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fred på jord eksisterer ikke, det kan ikke oppfylles. Jeg ønsker meg nye sokker! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) edit: Må ikke ønskene oppfylles samme hva? Oppfylt! Men sokkene stinker og det er store hull overalt. Jeg vil at noen skal betale min NRK lisens! Endret 10. februar 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Den er betalt, men nå har du ingen tv å se det på. Jeg ønsker meg bedre kondis.... Lenke til kommentar
Materie Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får bedre kondis, men det hjelper ikke når du mister nærmest all muskelmassen. Jeg vil ha bæretillatelse for maskinpistolen og ammunisjonen min, og få begge tilbake! Lenke til kommentar
LaviX Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Du får maskinpistol med bæretilatelse og ammunisjon, men når du kommer hjem fra fest en kveld er leiligheten rasert og maskinpistolen og ammunisjonen borte. Jeg ønsker meg administrator på forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå