Gcduden Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det får du, men motorsykkelen smelter Jeg ønsker meg en fridag Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det får du, men en gjeng rabiate bavianer bryter seg inn imens du sover og voldtar deg.. Jeg ønsker meg en ny tatovering. Endret 8. februar 2009 av ghost_ronin Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det får du, men den verker som helvete og du må fjerne den Jeg ønsker meg et romfartøy Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du får et romfartøy, men desverre så er det hjemsøkt av meg og jeg ødlegger elektronikken. Du blir stranded oppi verdensrommet i evig tid. jeg ønsker meg ny Lada igjen Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det får du, men den viser seg å inneholde kun gamle, slitte deler. Jeg ønsker meg en perfekt dag. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det får du men det blir din siste. Jeg ønsker en utømmelig kilde til iskaffe. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det får du, men dessverre fører det til at du drukner. Jeg ønsker meg et møte med Mario Bros. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du får det, men det viser seg at de er over 50 og narkomane. Mario lider og av diabetes 3. Jeg ønsker meg ferdig på skolen. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (Diabetes 3 = pårørende til folk med diabetes. Stakkars Luigi?) Du blir det, men utdannelsen er ikke god nok til at du får jobb. Jeg ønsker meg mitt eget zoo. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det får du, men så dør du etterpå. Eg vil ha aids. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det får du. Nuff said. Jeg vil ha min egen spillbutikk. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det får du, men det kommer en og raner deg og voldtar deg. Jeg ønsker meg en Bugatti Veyron Lenke til kommentar
JanF Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du får den, slik Skjul Jeg ønsker at noen skal svar på dette innlegget! Lenke til kommentar
Materie Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Det får du, men du må slite for å lese innholdet Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Jeg ønsker at svaret er på diktform! Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Skjul Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det får du, men eg kan ikkje rime. eg ønsker eg hadde paintball-gevær Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det får du. men i paintballkrig dagen etter, skyter en deg i nutsa og du må opperere de vekk Jeg ønsker meg slalomski Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du får slalomski, men alle med snowboard ler av deg og ødelegger de. Jeg ønsker meg tørre, bare veier å kjøre på! Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det får du, men i en ørken, i en sandstorm, bilen blir ødelagt Jeg Ønsker meg en katt Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du får katt men en flokk med ville hyener rømt fra en dyrehage river den tilfeligvis istykker og spiser den opp. Jeg vil ha Saltmat, søtmat, penger og gull! Arrr! Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Det får du, men det fører til at du ødelegger kloden JEG ØNSKER MEG SNØ Endret 10. februar 2009 av gctoffen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå