Qwseyvnd Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg skulle starte winex-gui så kom den feilmelding av Load user data: minnesegmentsfeil. Hva er galt? vil bruke den fordi lettere enn manuelt måte. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Jeg skulle starte winex-gui så kom den feilmelding av Load user data: minnesegmentsfeil. Hva er galt? vil bruke den fordi lettere enn manuelt måte. En minnesegmentsfeil betyr at det er enten en bug i programmet(mest sannsynlig) eller at du har en hardware-feil. Om du ikke er god på programmering er det vanskelig å fikse dette. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 ikke mer som hjelper meg?? har noe forsøkt programmet knirkefritt Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Prøv en annen versjon. Forresten så hjelper det ikke å klage over at ingen hjelper deg. Vi hjelper deg hvis vi har muligheten til det. Å klage fører bare til at vi mister lysten til å hjelpe deg... MarcelSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå