Gå til innhold

Det PS3 spillet gleder jeg meg til!

texzi

Hvilke spill gleder du deg til?  

1 stemme

1. 1. Velg og vrak

• Killzone 2
      20
    • Grand Turismo 5
      10
    • God of War 3
      12
    • Heavy Rain
      14
    • Resistens evil 5
      1
    • Uncharted 2: Among Thieves
      21
    • Call of Duty: Modern Warfare 2
      13
    • Street Fighter IV
      2
    • Mafia 2
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uncharted 2: Among Thieves er nok det spillet eg ser mest fram til, men killzone 2, resident evil 5,god of war og heavy rain kommer rett etterpå.

Men det som blir mest spennende å se er om God of War 3 blir like bra visuelt som killzone 2 (om ikkje ennda bedre). Vist det i hele tatt kommer ut i år. :)

Endret av zuperhans
Lenke til kommentar

Mye herlig på den lista her! :) Eneste jeg ikke har noen formeninger om en RE5 og Heavy rain.. aldri vært noen stor fan av zombie spill, og er veldig skeptisk til heavy rain, men jeg håper jeg blir motbevist! Spennende at noen prøver noe nytt iallefall! :) Men etter det jeg har hørt er det mer som en interaktiv film og ikke ett spill, og jeg vet ikke hvor ivrig jeg blir over det.. :)

Lenke til kommentar

Har ingen slåssespill i samlingen min så langt, og derfor ser jeg mest frem til Street Fighter 4. Det ser ut til å få en veldig kul visuell stil. Tekken 6 kan også bli aktuelt, ettersom jeg har hatt mange gode stunder med Tekken 3. Om det siste spillet i serien vil holde et like høyt nivå gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Av rene PS3 only spill som jeg må ha PS3 for å spille så velger jeg klart God of war 3. Under PS2 tiden var God of War noe det gikk mest på. Et ufattelig godt spill med flytende gameplay, god grafikk, stemningsskapende musikk og drivende historie. Blir God of War 3 like bra så har vi med en klasikker å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...