anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Som flere her inne har svart, så er soundtracket til The Rock det beste jeg har hørt! Komponisten Hans Zimmer er en anerkjent komponist som har laget fantastisk musikk. Anbefaler folk til undersøke arbeidet hans, da det er masse godt å finne der Lenke til kommentar
Zogeye Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Musikken i Matrix triologien kommer høyt på min liste, Rob Dougan - akk, for en mann. Lenke til kommentar
enfer Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 American Beauty sin soundtrack er top! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vil også legge til at etter jeg har hørt gjennom OSTen til The Good, the Bad and the Ugly på Spotify, ranker denne også høyt. Birger Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) The Rock, Gladiator, Pirates of the caribbean (Alle er Hans Zimmer). Også har vi jo LotR.. Musikken i Matrix triologien kommer høyt på min liste, Rob Dougan - akk, for en mann. Må selvfølgelig ikke glemme Rob Dougan. Endret 4. februar 2009 av Neo Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Egentlig så er vell allt av John Williams og Hams Zimmer bra? Lenke til kommentar
WilhelmWilde Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ingen over. Ingen ved siden av. Og forsåvidt heller ingen under, i hvert fall ikke på rundt en par-tre snes tomme rader. Mine damer, og herrer. Lydbildet til «Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain» er epitomien av perfeksjon, og det faktumet at ingen har nevnt det før sender frysninger av den ubehagelige arten ned min rygg. La Valse d'Amélie (!) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg er enig. Vakker musikk i den filmen. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Som en liten filmentusiast synes jeg komponister som Hans Zimmer, Howard Shore og Klaus Badelt er store mestere. Men i mine øyne er det en som har skapt mer minnesverdig musikk en de tre. John Williams! En utrolig flink komponist med titler som Star-Wars, Jurassic Park, Indiana Jones og E.T. Denne mannen har skapt sanger som sitter i hodet selv om du så filmene for flere år siden. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) John Williams er uten tvil kongen. Den eneste andre en Harrison Ford som fortjener og ta på indiana jones hatten Edit: Takk, For dobbeltpost sperren Endret 4. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg sier bare John Williams - Starwars - Duel Of The Fates Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Klarer ikke å velge bare ett soundtrack, så det må bli Gladiator, Jurassic Park og Star Wars. Lenke til kommentar
Helmian Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 helikopter angrepet i apocalypse now. simpelten rå fet Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Alt av John Williams, han er bare helt rå! Lenke til kommentar
JonasBecsan Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ringenes Herre-trilogien Pirates of the Caribbean-trilogien Star wars 1-6 Indiana Jones 1-4 The Happening World Trade Center Agent Cody Banks Signs Buffy the vampire slayer Matrix-trilogien Apollo 13 The perfect storm Poseidon Titanic The Day After tomorrow Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Cast Away, Alan Silvestri. Den er bare helt nydelig http://www.youtube.com/watch?v=HCmMfLBhvfIHer er den Gladiator, Hans Zimmer Lion King, Hans Zimmer Endret 9. februar 2009 av gctoffen Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 The Fountain og 28 Days Later Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 The Wall, sjølvsagt. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) I see what you did there. Personlig synes jeg Dust Brothers sin elektroniske industrial-mikstur passet utmerket til Fight Club, og skapte en helt unik og svært velpassende stemning. Utover det er det vel lite annet enn enkeltsanger som utmerker seg for min del. Endret 11. februar 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Musikken til The Gladiator er jo nydelig ... Må nesten nevne Ulver her Musikken til «Svidd Neger» er jo bare dødsfet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå