Merath Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 The Rock, Kill Bill 1&2 (muskikken passer så bra til filmen), Lord of the Rings og Pulp fiction Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hører veldig masse på filmmusikk, og hvor skal man begynne? Den jeg kanskje har hørt mest på er vel Hans Zimmer sin musikk! Vil egentlig anbefale det aller meste av han Kan vel ramse opp noen filmer jeg liker musikken i fra han: - Gladiator - Tears of the sun - The dark knight - The prestige - Batman Begins - Black hawk down Bare for å nevne noen, forøvrig gode filmer også Må si meg veldig enig i 2001: A space Odyssey Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eneste jeg kan huske jeg liker er Snatch soundtrack. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 1. Ringenes Herre. 2. Pirates of The Caribbean 3. Back to The Future. Lenke til kommentar
kaz_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg setter en knapp på The Good, The Bad and The Ugly, selv om jeg også ble veldig imponert av Pulp Fiction, The Living Daylights og Indiana Jones Lenke til kommentar
Carl M_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 The SpongeBob SquarePants Movie Carl Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Tenacious-D School of rock Blues brothers Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er nok Clint Mansell som står bak soundtracket til "The Fountain", samt Aronofskys andre filmer - Pi, Requiem for a Dream og The Wrestler. Ah, jeg blingset med "The Proposition". Beklager, min feil Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Liker godt albumet til Dumb & Dumber, Cars og The Fast & the Furious. Birger Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Er vel ikke akkurat soundtracken da, men når Wolfmother - Joker and the Theif spilles av i Shoot Em Up, merker jeg virkelig at hjerterytmen øker. Shoot Em Up er forresten en rå film, som jeg anbefaler på det sterkeste Nesumar Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Snatch, Lotr, Requiem for a Dream, Charlie & the Chocolate factory, Corpse Bride, Edward Scissorhands, The nightmare before Christmas. Mye fint å finne i Tim Burton filmer. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ringenes Herre, Jurrasic Park (John Williams) og Band Of Brothers kanskje... Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) All den musikken som blir spilt i A Clockwork Orange er ganske fet, men Clerks har en hau med gode sanger. Endret 4. februar 2009 av Snake Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Musikken i The Rock og The Good, The Bad and The Ugly er tidløs. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Wall-e Støttes. Åpningsscenen er fantastisk. Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 The Good, The Bad and The Ugly Tenk at jeg glemte den.. :rolleyes: Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må da være Ringenes herre, Gladiator og Black Hawk Down Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ringenes Herre Desidert best Star Wars Også ganske kul musikk Gladiator Filmen er sånn passe, men musikken er god Det er vel alt jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Gudfaren Garden State Type svære kor med intstrumental musikk er også digg. Endret 4. februar 2009 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå