bjovas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noe av grunnen til at jeg flekka til med 8 gig minne på nye pcen var pga disse spillene. Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser at det også er stor interesse for Arma 2. Skal vi la dette være en tråd for begge spillene, i og med at de som vil teste OPF2 antagelig kommer til å prøve ut Arma2... og omvendt.Det er jo tross alt ikke alt for mange som spiller krigssimulatorer, og jeg ser nå at det kan være greit å ha "de to store" samlet i et fora, eller? Det er en god ide, kanskje du kan skifte tittelen på tråden til Operation Flashpoint 2 og Arma 2 samletråd elns Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Som jeg gleder meg, håper bare at datamaskinen min takler det xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har min tvil på OFP2, men tiden vil vise. Gleder meg mest til ArmA2 derimot, rett og slett fordi det er Bohemia som står bak det Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Det er motatt "Shicca" Angående Arma2 tror det har potensiale til å bli meget bra. Jeg regner med at Bohemia har lært av feilene de gjorde i det det første Arma spillet. Unngår de mega bugs og kanskje får det tilpasset de som ikke vil styre "en planke", vil det garantert bli bra. Jeg kjenner opp til flere gamle OPF spillere som droppa Arma pga. de syntes gameplayet var for slitsomt. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg til begge spillene. Er desverre så ung at jeg aldri fikk sjansen til å få prøvd OPF, men ArmA er skamrått. Satser på at bohemia greier å gi ut ArmA 2 uten så mange bugs. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gleder meg til å følge med i denne tråden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvorfor snakker vi om to spill en tråd? Birger Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spam mindre og les mer, så ser du at det står godt beskrevet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spam mindre og les mer, så ser du at det står godt beskrevet. Point taken. Nå er det kyllingvinger. ONT: Håper spillene ikke har Crytek grafikk, slik at dødlige kan spille de. Birger Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ArmA var rimelig krevende i forhold til hva som var vanlig, desverre for krevende for pcen jeg hadde på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 ArmA var rimelig krevende i forhold til hva som var vanlig, desverre for krevende for pcen jeg hadde på det tidspunktet. Same =( Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 At de har spesifisert at quad cores er å anbefale betyr jo at spillet tar i bruk multithreading, det er jo sweet i seg selv! Håper specs der ikke er for optimistiske da. Lenke til kommentar
aphaX Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Var enorm fan av OPF og Armed Assault, så ARMA 2 har jeg store forventinger. Operation Flashpoint 2, i og med at det har ingen ting med Bohemia Interactive og gjøre, er jeg heller skeptisk til. Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 At de har spesifisert at quad cores er å anbefale betyr jo at spillet tar i bruk multithreading, det er jo sweet i seg selv! Håper specs der ikke er for optimistiske da. Woot? :o Hvor har du lest det? Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 At de har spesifisert at quad cores er å anbefale betyr jo at spillet tar i bruk multithreading, det er jo sweet i seg selv! Håper specs der ikke er for optimistiske da. Woot? :o Hvor har du lest det? Står i Evolution of Real Virtuality Engine - PDF og mer eller mindre her BIwiki (ArmA2) Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ny fraksjon er åpen på ArmA2.com. Med video ArmA2 - Citizens Lenke til kommentar
Sparks50 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) bare jeg som ser Bigfoot i nyhetsteksten? Jaja, kult med kuer da. Endret 6. februar 2009 av Sparks50 Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 I helsike, har ikke sett ARMA2 HD traileren før nå: http://www.armaholic.com/page.php?id=4275 Ser rimelig heftig ut egentlig. Lenke til kommentar
Overlord_InnleggNO Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ArmA 2 ser ut til å ha potensiale, men jeg er redd OFP2 blir verdenshistoriens største skuffelse om noen tenker det blir en oppfølger til OFP. Første gang Codemasters annonserte spillet sa de det skulle komme i 2004 og jeg venter fortsatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå