Villanden Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kjøpte spillet fra Steam, så jeg har det om ett par timer. Får se om jeg gidder å vente, eller spille det når jeg står opp imorgen istedet. IGN review Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ikke drept en eneste fiende enda, mye pga ting er så blurrete og shaky når jeg løper at jeg har ikke fokussyn for fem øre. Er da bare å endre innstillingene det. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Du kan bruke no blur modden skal se om jeg finner den. Her er den: http://junk.kegetys.net/noblur.zip du pakker den ut i add on mappa og legg til navnet i snarveien med en @ foran. Lenke til kommentar
System Booter Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) du trenger ikke noblur mod, siden det ødelegger bare for deg når du ska spille online, utrolig mange servere som banner\kicker pga addons gå på video options så 3D resolution = sett til samme resolution som ovenfor (hos meg 1680x1050) post process effects = sett til disabled eller low også gå på game options og still ned head bob til rundt midten funker fett for meg <3 Endret 28. juli 2009 av Viking Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 du kan også justere head bob ned endel Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Fikk endelig til problemene jeg hadde med at Arma 2 grafikken var feil. Teksturer var ensfargede. Grunnen var at jeg brukte 64-bit Windows. Å legge til triggeren -winxp på snarveien fikset problemet. Ser fram til å endelig få spilt dette! Endret 13. august 2009 av TCi Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg bruker ogsp -winxp switch. Men jeg får dumme meldinger om at "programmet har gått tomt for minne" elns. Ignorerer bare meldingen, men det er irriterende. Noen andre som får det? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Spilte Arma 2 omtrent i hele går i co-op. Rått spill. AI-en på lagkameratene er til tider dårlig. Ellers et veldig bra spill. Får en veldig Operation Flashpoint følelse. Ikke så rart men. Ser fram til mange timer med underholdning her. Om noen mangler en person i sin squad så ta kontakt. Har mic og alt som trengs. Lenke til kommentar
abery Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Ser virkelig frem til OF2:-) Men er det noen som kan anbefale en god styrespak til dette spillet? (samt andre som Battlefield etc) Vil helst ha en med force feedback, elsker det. Har tenkt på Saitek Cyborg Evo Force, noen som har brukt den? Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kjøpt meg ny maskin og skulle til å prøve meg frem her. Problemet er at jeg ikke har den slideren for Fillrate optimizer, hva kan det skyldes? Opplever vel at spillet hakker litt på standardinnstillinger, spesielt når jeg kjører bil. Kjører Windows 7 64-bit. Hardware: P6T deluxe 6GB DDR3 i7-920 Quad HD4890 1GB Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Ser virkelig frem til OF2:-) Men er det noen som kan anbefale en god styrespak til dette spillet? (samt andre som Battlefield etc) Vil helst ha en med force feedback, elsker det. Har tenkt på Saitek Cyborg Evo Force, noen som har brukt den? Jeg har Saitek cyborg Evo nonForce, og har ikke annet enn positive ting å si om den til prisen. Saitek ser ut til å lage OK joysticks, så Force feedback versjonen bør være ok den og Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Og så viser det seg at de ikke har tenkt å slippe dedikert server til pcversjonen av spillet. Hardcore krigsspill meg i ræva. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) ACE2 teaser for arma2 er ute, dette kommer til å bli fett. Bare det å kunne vile våpenet på objekter er jo konge, men de legger såpass mye arbeid i det at spillet blir nesten helt nytt Feature messig. US army kommer, men dette er nok bare toppen av isfjellet Endret 27. oktober 2009 av Zimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå