Lakus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Alle hevder sånt etter hver update Da blir de sett på som ùberpro's om det skulle stemme. Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Itavisen skal alltid fyre opp under fanboy-krigen med slike overskrifter. De nevner at det er ca. 30 på xbox.com-forumet som hevder de har fått RRoD pga. updaten. Som om dette beviser noe som helst. Det er 28 mill 360-er på markedet, hvorav (la oss si) 100 tilfeldigvis får RRoD den dagen -> "Oppdatering dreper Xbox 360". Blir ganske oppgitt av Itavisen av og til. Jeg har forøvrig heller ikke sett noe til RRoD etter updaten. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 9. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2009 Gå inn på ITavisen, å se hva som ligger på førstesiden. Det er ingen som tar de seriøst med det som de legger ut på siden. Jeg elsker når de "oversetter" nyhetene på norsk for meg . Lenke til kommentar
rekyl_InnleggNO Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det verste er at de kommer med DÅRLIGE oversettelser, noe som kan tyde på at de sjelden forstår hva saken dreier seg om. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 fikk seriøse problemer etter updaten. Jeg fikk sånn trang til å spise kokosboller, 39kr på rema1000. Idag fikk jeg slike seige og de var ikke gode. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Tror selv oppdateringen var litt for "stor" for bokset. Det hender den lagger ukontrollert. Birger Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er det derfor Fear 2 lagger som satan noen ganger? Har dei sagt at dei skal fikse den treige guideknappen menyen? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Synes de kunne lagt til mulighet for å velge oppløsning manuelt ved bruk av HDMI, uavhengig av hva 360-måtte mene TV-en støtter. Får nemlig ikke HD-oppløsning via HDMI pga. dette. PS3-en min tror heller ikke TV-en støtter HD, men lar meg velge det manuelt, så da går det greit. Orker ikke sende inn TV-en for en sånn filleting. Får jo uansett HD via komponent, men vil gjerne bruke HDMI. Jeg får da valgt oppløsning på min xbox.. og jeg bruker hdmi.. Har samme problem, men bruker bare komponent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå