MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fikk lastet den ned. Virker som den var noe stor egentlig. Birger Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Min kom da jeg satte i Fallout 3, så jeg skjønte ingenting da xboxen restarta av seg selv. Jeg trodde det var en update til Fallout Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må være deilig for de som har problemer med lyden, har selv brukt HDMI, men har ikke opplevd noen problemer. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Åja.. Så det var det den gjorde. Hadde forhåpninger om litt mer da jeg så oppdateringsvinduet igår Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Åja.. Så det var det den gjorde. Hadde forhåpninger om litt mer da jeg så oppdateringsvinduet igår Da er vi 2, ble litt skuffet når jeg leste denne tråden Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hart hatt den HDMI Lyd feilen lenge, når jeg for et par dager siden bestemte meg for å fikse det ved hjelp av et anlegg utenom HDMI, så fikser de problemet. Men uansett bra det blir fikset Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Da skulle bare brukt noe kortere tid. Viser litt at Microsoft liker å lage en bra førsteinntrykk, men om det er noen feil, er ikke de de raskte til å fikse det. Så lenge det ikke omhandler for mange brukere. Birger Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen flere fikser: Some DVDs that wouldn't play without the hard drive attached now work! For example, Angel Season 3 Disc 1 would not load for us at all unless the hard drive was attached. Now it plays fine without. Hit or miss: Navigating to Games Library seems much zippier in some situations, but can still take 10 seconds or more to load at other times. Seriously, it shouldn't take more than a second to access the same Arcade game you played last night, especially if you're offline! This might not be new, but the contextual icons displayed on the dashboard for the A, B, X and Y. buttons flash when you press them, at least in some places. Maybe it was like that before - we can't compare now that we've updated, but we never noticed it before Birger Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Synes de kunne lagt til mulighet for å velge oppløsning manuelt ved bruk av HDMI, uavhengig av hva 360-måtte mene TV-en støtter. Får nemlig ikke HD-oppløsning via HDMI pga. dette. PS3-en min tror heller ikke TV-en støtter HD, men lar meg velge det manuelt, så da går det greit. Orker ikke sende inn TV-en for en sånn filleting. Får jo uansett HD via komponent, men vil gjerne bruke HDMI. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 I neste update håper jeg at de har fokus på å gjøre guiden raskere, per idag er den for treg til å brukes effektivt. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Har ikke alle fem års garanti i Norge? 3 års garanti, men 2 år ekstra med lover og regler som sikrer deg og boksen din. Så for å si det enkelt har man i Norge 5 år garanti. Heisann, det ble vel ikke helt rett? Man har langt i fra fem års garanti i Norge. Det man derimot har er fem års reklamasjonsfrist (Så lenge kjøpet er et privatkjøp som da dekkes av forbrukerkjøpsloven.) om varen er ment å vare vesentlig lenger enn to år (om varen ikke er ment å vare vesentlig lenger enn to år har man kun to års reklamasjonsfrist.). Reklamasjon dekker produksjonsfeil, men ikke feil som kommer av slitasje ved vanlig bruk, noe garantier ofte gjør innen for fristen. Garanti er noe produsenten/selgren av et produkt gir deg. En garanti må også gi bedre rettigheter til kunde for å kunne kalles garanti, om den ikke gjør det er den ulovlig. Nå husker jeg ikke hvor lang garanti MS gir på Xbox, men det er uansett ikke relevant, da garanti og reklamasjonsrett er to ganske forskjellige ting. Dette ble en meget forenklet innføring, og videre beklager jeg off-topicprat. Kan legge til at jeg har oppdatert, og har ikke merket noe forskjell. Endret 5. februar 2009 av strek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har ikke alle fem års garanti i Norge? 3 års garanti, men 2 år ekstra med lover og regler som sikrer deg og boksen din. Så for å si det enkelt har man i Norge 5 år garanti. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Haha, hvor mange kommer til å RROD'e av denne? Garantien for launch-bokser gikk ut igår(!), så er nok planlagt av MS dette! Er du sikker?! Jeg har lanseringsboks. Tror jeg er ENESTE i verden med denne igjen. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tror jeg er ENESTE i verden med denne igjen. Det tror ikke jeg. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har du også en? Da må vi være eneste to. Kan da ikke være SÅ mange som har overlevd RROD da? Jeg kjenner ingen i min omkrets eller msnomkrekt som har lanseringskonsollen sin igjen. Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fikk min 2mnd etter launch, virker fint enda, aldri hatt noe problemer. Tror det er værst for de som har sin i skap eller steder med dårlig luftflyt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har du også en? Da må vi være eneste to. Kan da ikke være SÅ mange som har overlevd RROD da? Jeg kjenner ingen i min omkrets eller msnomkrekt som har lanseringskonsollen sin igjen. Jeg har solgt min, og kjøpte en ny. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Har ikke alle fem års garanti i Norge? 3 års garanti, men 2 år ekstra med lover og regler som sikrer deg og boksen din. Så for å si det enkelt har man i Norge 5 år garanti. Nei. Det blir _alt_ for enkelt, og meget villedende. Loven gir fem års reklamasjonsfrist for ting som er ment å vare vesentlig lengre enn to år. Mobiltelefoner til eksempel er forventet å vare i fire år. Dvs. man kan reklamere i fem år, men sak bil aldri gå igjennom hos en produsent når den er eldre enn fire år, da den i følge norsk lov ikke er ment å vare lengre. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Synes de kunne lagt til mulighet for å velge oppløsning manuelt ved bruk av HDMI, uavhengig av hva 360-måtte mene TV-en støtter. Får nemlig ikke HD-oppløsning via HDMI pga. dette. PS3-en min tror heller ikke TV-en støtter HD, men lar meg velge det manuelt, så da går det greit. Orker ikke sende inn TV-en for en sånn filleting. Får jo uansett HD via komponent, men vil gjerne bruke HDMI. Jeg får da valgt oppløsning på min xbox.. og jeg bruker hdmi.. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Itavisen hevder at denne fører til red ring??? Noen som har fått? (min går som ei kula! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå