Gå til innhold

Ny dashboard update


cavumo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere fikser:

  • Some DVDs that wouldn't play without the hard drive attached now work! For example, Angel Season 3 Disc 1 would not load for us at all unless the hard drive was attached. Now it plays fine without.
  • Hit or miss: Navigating to Games Library seems much zippier in some situations, but can still take 10 seconds or more to load at other times. Seriously, it shouldn't take more than a second to access the same Arcade game you played last night, especially if you're offline!
  • This might not be new, but the contextual icons displayed on the dashboard for the A, B, X and Y. buttons flash when you press them, at least in some places. Maybe it was like that before - we can't compare now that we've updated, but we never noticed it before

Birger :)

Lenke til kommentar

Synes de kunne lagt til mulighet for å velge oppløsning manuelt ved bruk av HDMI, uavhengig av hva 360-måtte mene TV-en støtter. Får nemlig ikke HD-oppløsning via HDMI pga. dette. PS3-en min tror heller ikke TV-en støtter HD, men lar meg velge det manuelt, så da går det greit.

 

Orker ikke sende inn TV-en for en sånn filleting. Får jo uansett HD via komponent, men vil gjerne bruke HDMI.

Lenke til kommentar
Har ikke alle fem års garanti i Norge?

3 års garanti, men 2 år ekstra med lover og regler som sikrer deg og boksen din.

 

Så for å si det enkelt har man i Norge 5 år garanti.

Heisann, det ble vel ikke helt rett? Man har langt i fra fem års garanti i Norge.

 

Det man derimot har er fem års reklamasjonsfrist (Så lenge kjøpet er et privatkjøp som da dekkes av forbrukerkjøpsloven.) om varen er ment å vare vesentlig lenger enn to år (om varen ikke er ment å vare vesentlig lenger enn to år har man kun to års reklamasjonsfrist.). Reklamasjon dekker produksjonsfeil, men ikke feil som kommer av slitasje ved vanlig bruk, noe garantier ofte gjør innen for fristen.

Garanti er noe produsenten/selgren av et produkt gir deg. En garanti må også gi bedre rettigheter til kunde for å kunne kalles garanti, om den ikke gjør det er den ulovlig.

Nå husker jeg ikke hvor lang garanti MS gir på Xbox, men det er uansett ikke relevant, da garanti og reklamasjonsrett er to ganske forskjellige ting.

 

Dette ble en meget forenklet innføring, og videre beklager jeg off-topicprat.

 

Kan legge til at jeg har oppdatert, og har ikke merket noe forskjell.

Endret av strek
Lenke til kommentar
Har ikke alle fem års garanti i Norge?

3 års garanti, men 2 år ekstra med lover og regler som sikrer deg og boksen din.

 

Så for å si det enkelt har man i Norge 5 år garanti.

Nei. Det blir _alt_ for enkelt, og meget villedende.

Loven gir fem års reklamasjonsfrist for ting som er ment å vare vesentlig lengre enn to år. Mobiltelefoner til eksempel er forventet å vare i fire år. Dvs. man kan reklamere i fem år, men sak bil aldri gå igjennom hos en produsent når den er eldre enn fire år, da den i følge norsk lov ikke er ment å vare lengre.

Lenke til kommentar
Synes de kunne lagt til mulighet for å velge oppløsning manuelt ved bruk av HDMI, uavhengig av hva 360-måtte mene TV-en støtter. Får nemlig ikke HD-oppløsning via HDMI pga. dette. PS3-en min tror heller ikke TV-en støtter HD, men lar meg velge det manuelt, så da går det greit.

 

Orker ikke sende inn TV-en for en sånn filleting. Får jo uansett HD via komponent, men vil gjerne bruke HDMI.

Jeg får da valgt oppløsning på min xbox.. og jeg bruker hdmi..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...