cavumo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En dashboard update er ute. Updaten fikser problemer med lyden og HDMI. Kilde, majornelson.com Med andre ord, ingen ny funksjonalitet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, hvor mange kommer til å RROD'e av denne? Garantien for launch-bokser gikk ut igår(!), så er nok planlagt av MS dette! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir spennende å se, booter boxen nu. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blir spennende å se, booter boxen nu. Fixed. Er nok ikke noen kosmetiske forandringer her - har ihvertfall ikke sett noen! Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oppdaterte den tidligere idag, men kan ikke si jeg har lagt merke til noen forandringer hittil Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tok bare tre måneder å fikse en feil som ikke skulle vært der. Uansett flotte saker for de som har problemet. Birger Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Faen med på tide. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, hvor mange kommer til å RROD'e av denne? Garantien for launch-bokser gikk ut igår(!), så er nok planlagt av MS dette! Har ikke alle fem års garanti i Norge? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har ikke alle fem års garanti i Norge? 3 års garanti, men 2 år ekstra med lover og regler som sikrer deg og boksen din. Så for å si det enkelt har man i Norge 5 år garanti. Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 damn, trodde d skulle bli noe syykt, men, nei:P Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 3 års garanti, men 2 år ekstra med lover og regler som sikrer deg og boksen din. Så for å si det enkelt har man i Norge 5 år garanti. Slik det fungerte ja. Skulle ikke disse reglene forandres pga. et nytt EU direktiv forresten? Har selv en ødelagt X360, men den ble kjøpt på release datoen. Tror dere jeg får repparert den gratis? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Den er ment å vare i fem år, teknisk sett.. ta det opp med butikken du kjøpte den i! Det er Norge som beskytter deg i fem år - ikke MS! Lenke til kommentar
Lureren Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 JA! Denne updaten fikset lyden min:D Herligt å få spille med engang, og slippe å vente i 5min før jeg kan ta på skjermen etter jeg har tatt på xboxen Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har ikke vist om dette problemet, så jeg ble litt skuffet fordi jeg trodde det var masse klær til avatargreiene. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nye klær laster du aldri ned som en update. De er tilgjengelig gjennom "nettet". Birger Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har ikke alle fem års garanti i Norge? Men så er ikke updaten bare i Norge. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjekt at de fikser det, husker jeg hørte noen hadde slike problemer når NXE kom ut. Men det er liksom litt send da Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har ikke vist om dette problemet, så jeg ble litt skuffet fordi jeg trodde det var masse klær til avatargreiene. Nye klær kommer jo så og si 1 gang i uken. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Nye klær kommer jo så og si 1 gang i uken. Gjør de? Har bare merket at det har kommet nye klær to eller tre ganger. Det skal riktignok sies at jeg ikke er så veldig interessert i min avatar da . Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ahh, så det var det den updaten var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå