Gå til innhold

Den store Skate 2 tråden

tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
995 på meg og ferdig med hoved spillet utenom online delen. Mangler noe på DLC, blandt annet et par som inneholder noe manual greier, som jeg er håpløs på.. Får ikke til for en femmer..

Er forsåvidt fornøyd med 3500ish world ranken min og 35ish i norge :D første spillet jeg har vært såå nær og spille HELT ferdig.. hehe

Suger på manual jeg og! Skikkelig irriterende :angry:

Bare å være gentle på sticken ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Holy fuck! Gjett hvem som greide og lande en superdude backflip på bigjumpen på mega compound! Syyykt!

Gjetter at det var deg. Er det så vanskelig da?

Nei, ikke så vanskelig, men ble glad.

Lenke til kommentar
Tar det lang tid å oppnå høyeste rang online, og hvilken modus bør man spille for å få mest xp?

Og hvor kan man se statistikken på online rangen din?

Skjul
Online Legend - 50 - Achieve Legend Rank Online

To obtain each badge you need 100 exp for a Bronze, 500 Exp for a Silver and 1000 exp for a Gold.

Amateur Rank - 1 Bronze

Play online until you rank up to a bronze, Jam, S.k.A.T.E & Spot Battle net you the most points. S.K.A.T.E is the most time consuming but will give you a fair amount of points if you loose.

Pro Rank - 3 Bronze, 1 Silver

Find a game mode you enjoy and just keep playing until you gain Silver and play two other game types until you gain two extra Bronze badges.

Icon Rank - 5 Bronze, 2 Silver, 1 Gold

Same as the others just find a game mode your most comfortable with to claim your gold badge then play 2 other game modes to gain your Bronze badges.

Legend Rank - 5 Bronze, 2 Silver, 1 Gold & 5000 EXP

Once you obtain Icon rank, simply gain enough exp to reach 5000 total exp, this includes exp earned in previous ranks.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det går ikke, ihvertfall ikke på den som følger med. Ligger en bedre videoeeditor på marketplace, men er ikke sikker på om det går der heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...