Gå til innhold

Den store Skate 2 tråden

tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta et helt vanlig flip tricks, bare at brettet skal under og skateren skal over et hinder, f.eks disse vei bommene rundt om... ganske håpløst i grunn.. :p

edit:

Flat land triks.. hmm... samme for meg så lenge spillet forblir like vanskelig:P

Endret av primlars
Lenke til kommentar

Etter hvert blir det vel en challenge med hippie flip tenker jeg. Satser på at nivået er høyt blant spillerne her. Har ikke prøvd det i skate 2 enda, har sett noen potensielle rails, men ikke forsøkt ordentlig enda. I skate 1 var jo elementary school bankers.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Video nr 1 - Her

Video nr 2 - Her

Edit: Noen hadde vist byttet video challenge. Jaja, får ta det imorgen.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Piece of cake. Bare se i trick guiden, det er et relativt enkelt triks ;)

Har sett i trick guiden men får det ikke til for det om:P, det nærmeste jeg kommer er varial-flip

Den er litt småvrien på starten, du må se i trick guiden for å klare den på kommando. Den ligger under flips.

Lenke til kommentar

I dag fant jeg plutselig ut at det var dlc med achievements til skate 2 (x360). Hvor lenge har den vært ute?

Skuffet over hvor kort tid det tok å ta alle achievements. Maks 2 timer :\

1200 av 1250. Kommer aldri til å gidde å ta 'online legend' for de 50 siste.

Endret av Sadfez
Lenke til kommentar

995 på meg og ferdig med hoved spillet utenom online delen. Mangler noe på DLC, blandt annet et par som inneholder noe manual greier, som jeg er håpløs på.. Får ikke til for en femmer..

Er forsåvidt fornøyd med 3500ish world ranken min og 35ish i norge :D første spillet jeg har vært såå nær og spille HELT ferdig.. hehe

Lenke til kommentar
995 på meg og ferdig med hoved spillet utenom online delen. Mangler noe på DLC, blandt annet et par som inneholder noe manual greier, som jeg er håpløs på.. Får ikke til for en femmer..

Er forsåvidt fornøyd med 3500ish world ranken min og 35ish i norge :D første spillet jeg har vært såå nær og spille HELT ferdig.. hehe

Suger på manual jeg og! Skikkelig irriterende :angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...