Gå til innhold

Den store Skate 2 tråden

tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon som veit om dei har fått creation centeret til å samarbeide igjen?

Framleis litt grinete etter å ha brukt mykje tid på mekke eigen grafikk til brettet for så å innsjå at eg ikkje får lasta det opp...

Lenke til kommentar
Hallo:) første post her gitt, jaja.

Til sakens kjerne.

Er det bare meg eller er det ikke umulig og eie spotene på DLC? dvs, jeg eier de jo. Men de blir jo ikke markert med det andre ikonet.. :angry:

Når du er på en DLC bane må du gå inn i meny; Challange map, Downloaded og der skal du kunne se de du har funnet på den DLC banen du er på.

Lenke til kommentar

Ja :)

Men når jeg da entrer en sånn spot battle og dreper den, så endrer ikke ikonet på kartet seg fra pila til den spissere typen, Og avslutter jeg og starter den på nytt, begynner det med at jeg må eie spoten igjen..

Sikkert ikke meningen at man skal eie disse da:S

Edit: Det hjelper heller ikke og slå sin egen score etter at man har drept spoten

Endret av primlars
Lenke til kommentar

Ok, jeg har et forslag;

Vi kan begynne med en "lek" som heter "2-dagers challenge", en person sier et triks og en location så skal de andre prøve å gjøre det trikset og lage en simpel video av det. For å få det hele i gang starter jeg med en enkel en:

Frontflip et eller annet sted i Slappy's.

Post link til videoen her når du er ferdig.

Skjul
Klar, ferdig.... GÅ!!!
Endret av Erik
Lenke til kommentar

Okei, next challenge:

Trick: En eller annen one-foot grab med rotasjon, samt en rail/grind med grab i samme line.

Sted: Skateparken ved sjøen, kommer ikke på hva den heter i farten. Seaside eller noe sånt. Edit: Lighthouse park heter den.

Deadline: om to dager, dvs tirsdag 10. mars 23:57

Endret av MoonTheLoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...