Gå til innhold

Den store Skate 2 tråden

tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tar HoM først, sitter fast på disse to :"2 body tweaks and bail for 10 seconds" "40 km/h and hit 2 objects". What to do?

Gå til Dam, og ta 2 tweaks og tryn i 10 sekunder.

Finn en bratt bakke, og plasser 2 ting i veien, feks 2 søppelkasser. Eller dra på fjellet å tryn inn i 2 veiskjegler.

Lenke til kommentar
Haha, bra review ;D Selv er jeg offer for glitchen der Trasher-challenges forsvinner :(

Jeg hadde tenkt til å bli ferdig med de 2 siste Online Achievementene mine og så skal jeg prøve å slette Skate 2 saven fra hardisken og begynne spillet på nytt og forhåpentlighvis få alle Trasher

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg blir litt imponert over de dlc pakkene, de er større enn forventet. Spesielt community center var et hyggelig gjensyn. Eneste er challengene; Rob Dyrdeks plaza var alt for lett, på grensa til kjedelig, de i classic pakken hadde noen gode lines og det er for så vidt det viktigse. Artig også med en masse nye own the spots, og der kan man i grunn gjør det så vanskelig som man vil det selv.

Lenke til kommentar

Fikk endelig spillet i dag, og jeg liker det veldig godt. Syntes at det etterhvert ble litt repeterende, men det er morro, og et deilig spill når man bare skal slappe av.

Hvor lang tid tar det å fullføre hovedhistorien i dette spillet, uten mye freeskating?

Og er det noen som har fått alle achievmentsene/trophiene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...