Gå til innhold

Den store Skate 2 tråden

tsghost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satan jæ... ..... .. ............ull

For noe dritt de racene er. Jeg har ingen problemer med å tvinne meg mellom bilder, trær og alt mulig annet som kommer mot meg, men klarer de apene av noen motstandere jeg har å holde seg unna meg? NEI. De smeller meg inn i en bil som gjør at når jeg reiser meg opp så kommer det en ny bil som smeller meg ned . Og enda en gang til.

Irritasjon...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Satan jæ... ..... .. ............ull

For noe dritt de racene er. Jeg har ingen problemer med å tvinne meg mellom bilder, trær og alt mulig annet som kommer mot meg, men klarer de apene av noen motstandere jeg har å holde seg unna meg? NEI. De smeller meg inn i en bil som gjør at når jeg reiser meg opp så kommer det en ny bil som smeller meg ned . Og enda en gang til.

Irritasjon...

HAHAHAH! Dette er ikke din dag nei? :lol:

Lenke til kommentar
greit å kunne hoppe av brettet, men de kunne gjerne gjort det litt bedre.. :p virker jo helt mongo.. ellers er jeg rimelig godt fornøyd med spillet! vært litt av og på, da jeg driver med fallout 3 også nå! :)

Det er allikevel uendelig mye bedre enn å ikke kunne bevege seg til fots i det hele tatt :)

Lenke til kommentar

Har hatt det i litt over ei veke no og må seie at eg likar Skate 2 særs godt!

Er mykje det samme som skate, men det var jo tross alt brilliant.. :)

Har sett at mange snakkar om den Blaow!! pro challange greia, men må stolt seie at eg klarte den rimelig greitt og fort :p

Lenke til kommentar

Dess mer jeg spiller, dess mer innser jeg hvor bra det faktisk er. Utrolig bra spill. Det jeg savner er flere sequence-foto sessions, det er så kult å få til noe stilig på dem.

Vanskelighetsgraden var sånn passe, skulle gjerne hatt flere vanskelige challanges. Eneste girl-pro challengen jeg ikke har gjort.

Lenke til kommentar
Nøkkelen her er å få forsprang fra første meteren. It's all about the timing.

Vær klar til å trykke a rett før racet blir loadet, så trykker du venstre joystick frem for hvert push.

Selve racene går fint, det er motstanderne mine og menneskene rundt meg sin AI som er irriterende.
Lenke til kommentar

Ah, da var alt av kappløp og konkurranser unnagjort. Så var det bare disse karriereoppdragene igjen da.

Hva er den høyeste poeng summen dere har fått i et triks (ikke i en chain). Klarte å få litt over 1 500 poeng for en backflip 360 Melon (Har bare demoen @ the moment :( )

Man får lett 10 000+ dersom man har en 3x multiplier og ruller rundt på en stor ramp (f.eks. hovedrampen i Mega Compound, som er ganske massiv)

Endret av Totenkopf
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

skal kjøpe spillet neste uke, gleder meg! Har brukt rundt 50-60 timer på skate

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...