Erik Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Takker for linky. Endret 18. mai 2009 av Erik Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ok så jeg kjøpte meg DLC til Skate 2 idag... har ikke spillt det på en stund nå, men nå holder jeg på med Platform Jumper (Film Challenge) og jeg har ikke helt klart den. Jeg sliter med den midterste gapet. Så er det noen har noen bra tips eller kan si meg noe jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ok så jeg kjøpte meg DLC til Skate 2 idag... har ikke spillt det på en stund nå, men nå holder jeg på med Platform Jumper (Film Challenge) og jeg har ikke helt klart den. Jeg sliter med den midterste gapet. Så er det noen har noen bra tips eller kan si meg noe jeg kan gjøre Du kan flytte på konteinerne, sette frem kickers o.l. Lenke til kommentar
primlars Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) noen som enda spiller dette geniale spillet? Jeg skal spille det til fingra blør og forza 3 kommer ut Uansett.. Mere DLC.. 9 juli http://skate.ea.com/news.action?newsId=Mal...29053314214.xml 250 Achivments points og sanke Og det er "double up weekend" 9-12 juli med dobbelt XP og in game $ "utbetalinger" http://skate.ea.com/news.action?newsId=Mal...29102654564.xml et par snutter fra meg til slutt noen som sa at stands ikke funka? http://skatereel.ea.com/members/1/172464450/1143821.aspx http://skatereel.ea.com/members/1/172464450/1143759.aspx Endret 30. juni 2009 av primlars Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ja, da blir det MYE spilling den helgen. 2X xp ftw! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Ja, da blir det MYE spilling den helgen. 2X xp ftw! Det kommer veldig godt med. Tar en god del timer å farme til Online Legend uten dobbel xp. Ble rimelig lei etterhvert. Edit: Wow.. De nye achievementene tok max 10min. Endret 10. juli 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Koser meg for tiden med å drive med realistisk småskating rundt om forbi, typisk på en velta benk eller noe. Anyways, her er to tryn jeg ble heller fornøyd med Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Jeg har bare et lite spørsmål... Jeg slo akkuratt alle pro skaterne i Throwdown challenge i libary men achievementen vil ikke bli unlocka jeg har dobbelt sjekket at jeg har slått alle men den unlocker ikke... Noen Som vet hva jeg kan gjøre eller som har hatt det samme problemet? Takker for alle svar Endret 22. juli 2009 av Ice E Lenke til kommentar
Erik Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sikker på om du har fått alle nummerene? Hvis du har så har du vel blitt utsatt for en pent sjelden glitch. Lenke til kommentar
Ice-E Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det er jeg ikke sikker på.... Men jeg har tatt "Can you spell Girl" Challengen men den er fortsatt på kartet så jeg kan ta den igjen... Vil det da si at jeg ikke har klart den eller er det normalt? fordi hvis det ikke er normalt har jeg ikke fått alle nummrene og da er problemet løst Lenke til kommentar
Erik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Noen som har noen tips på "Lucas Translation" noseslide-to-tailsilde greia? Får den ikke til :-/ Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har kjøpt spillet til bare 169,- på CDON. Synes Skate var bra, så blir vel fornøyd med toern også. Lenke til kommentar
Selvin_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som har noen tips på "Lucas Translation" noseslide-to-tailsilde greia? Får den ikke til :-/ Det er bare å prøve helt til det sitter! Sjekk eventuelt trick tips på noseslide/taleslide Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som har noen tips på "Lucas Translation" noseslide-to-tailsilde greia? Får den ikke til :-/ Det var vel den siste jeg klarte også, tror jeg, men plutselig satt den perfekt, bare. Sjekk trickbooken, ja, og hopp fra den ene til den andre sliden uten å styre deg noe sted, men trykk kun på A-knappen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har fått spilt dette litt i dag. Spillet er gøy det, men noe av det som irriterer meg er at det å gå av brettet også bevege seg rundt omkring er fryktelig dårlig laget. Jeg dytter spakene en vei også går han en helt annen vei. Nå som 3ern er bekreftet håper jeg de løser det på en bedre måte. Ellers er spillet sånn noenlunde likt 1ern. Noe som også er irriterende er de vaktene rundt omkring som hopper rett inn i deg uansett om du er på brettet eller ei. Troféene var også litt kjipe, jeg hadde håpet på mer fokus på triks og sånt. Uansett, et bedre spill en 1ern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå