Gå til innhold

Den store Skate 2 tråden

tsghost

Anbefalte innlegg

Forresten, jeg fikk til noe helt sinnsykt rått her om dagen. Dere vet den hopp løypa i Mega Compound? Jeg tok backflip Superdude på de to første før jeg falt.
Mye vanskeligere å få til en clean line med realistiske triks. Men jo da, skal ikke kimse av to superduder på rad.

Driver på med å samle inn achievments på skate2 nå og sitter litt fast på "Pull the plug"(drain all pools). Vet ikke om det er fler enn de 7 jeg har funnet og tømt men så at demningen selvom den er tømt så har den "not drained" tegnet. Er dette en glitch eller ha jeg bomma på noe her? :unsure:
Det er mulig du mangler den hemmelige fontenen i old-town. Søk på nettet etter secret-pool eller noe så finner du sikkert kart og bilder. Jeg og trodde det var en glitch med demningen først, men det var det ikke.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har klart alle throwdown challengene på den måten at det vises tilnærmet lik dette tegnet # ved siden av navnene på folkene. Tiltross for at tegnet er ved alle og ejg har tatt dem alle, så får jeg ikke belønningen for å ha klart alle throwdown challengene?

Må man ta alle folka på alle stedene? Det holder vel å ta alle på ett sted?

Lenke til kommentar

Hva er det som må til for "Perfectionist"? Har gjort alle konkuransene og drept alle spots. Driver nå på med de andre smågreiene, Må jeg ta throwdown challanges done også eller? :huh:

Og var den fontenen inn bak det rosa huset jeg manglet ja.

Lenke til kommentar
Jeg slo alle sammen 1 gang bak bibloteket. funka det. Er et sånt lyn ved siden av navnet deres.

Akkurat slik det er hos meg også, merkelig at trophien ikke har kommet selv om alle krav er innfridd...

Er snakk om denne trophien:

Anyone Else?

014.jpg

Beat all the pros at Throwdown challenges

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Hva er det som må til for "Perfectionist"? Har gjort alle konkuransene og drept alle spots. Driver nå på med de andre smågreiene, Må jeg ta throwdown challanges done også eller? :huh:

Og var den fontenen inn bak det rosa huset jeg manglet ja.

Regner med det, og å klare alle throwdowns er jo også en trophie.

Ellers er det vel alt i carrer, alle spotene, alle hall of meat challengene, bonus og å ha kjøpt alle location som må til?

Lenke til kommentar

Etter å ha skrotet rundt på google en lite stund så ser det ut til at throwdowns og hall of meat ikke trengs for Perfectionist achievement, noen trengte team film challanges done og noen andre trengte ikke...

Er det noen som har den som kan sette litt lys på hva som egentlig skal til? :D

Edit: Måtte kjøpe parken og ja..

Endret av Draift
Lenke til kommentar
Må først ta alle pro challengene for og åpne opp throwdown challenger med de, eneste fornuftige jeg klarte og komme opp med etter et google søk..

Jeg har vel igjen 6 pro challenger jeg ikke har fullført, så skal ta dem, og kanskje de da havner i throwdown listen.

Er det slik at de du tar på pro challenge får du muligheten til å banke i throwdown?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Throwdown prøvde jeg meg på, likte ikke det. S.K.A.T.E er jo ikke gjøy i det hele tatt.

Edit: Jeg fikk prefectionist bare ved å gjøre challengene som kom opp, ikke throwdown eller noe sånt. Tror jeg gjorde filmene også.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Det er heeelt riktig :)

Det er 25 skatere på min throwndown liste, mangler ingen pro challenges. mao throwndown tar laaang tid <_<

Ah, var bare 19 tror jeg. Da mangler jeg noen! Da var det oppklart, takk! :)

Throwdown prøvde jeg meg på, likte ikke det. S.K.A.T.E er jo ikke gjøy i det hele tatt.

Edit: Jeg fikk prefectionist bare ved å gjøre challengene som kom opp, ikke throwdown eller noe sånt. Tror jeg gjorde filmene også.

Du skal vel gjøre de, er jo tross alt en trophie/achievment å klare alle throwdown. Nei, S.K.A.T.E er ikke gøy, men spiller man på The boneyard går det fort med litt Quad kickflip o.l

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Eller så kan du bare sette en rail i veien. Da hopper de av brettet. Det var sånn jeg klarte "Can you spell girl?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...