Gå til innhold

Den store Skate 2 tråden

tsghost

Anbefalte innlegg

Byen i skate. er San Valona. Denne byen er et skateparadis, helt til det blir truffet av en hittil ukjent naturkatastrofe. Byen bygges opp, og etter 5 år, er det både mer sikkerhetsvakter, og parker å skate i. Det du skal er å utforske hva som har skjedd med byen, eller rett og slett bare rulle avgårde.

Hva synes dere om spillet?

Tråd med oversikt over de som spiller

Videotråden

Endret av Torg3r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til jeg får det, blir digg å sette sin første Quad-Kickflip i spillet og ikke bare i demoen.

Kanskje et par backfliper mens jeg er i gang.

Spørsmål: Hvordan tar man coffin i 2'ern? Det var jo Double Grab+B i 1'ern. Får det ikke til her.

Lenke til kommentar
Er Skate 2 verdt pengene? Er en stund siden jeg har spilt noe særlig rullebrettspill (THPS3 til GameCube noen?) men dette ser da bra ut, men vil helst vite hva andre synes også.

Det er bra, men har en del svakheter i forhold til skate 1 etter min smak.

I skate er alt veldig small scale i forhold til skate 2, jeg synes nr2 blir litt for TonyHawks i forhold til nr 1.

Skate 2 - En gedigen skatepark med litt by i. Ergo masse mega store jumps og urealistiske hopp.

Skate - En gedigen by med noen parks i. Mer street skating, noe jeg synes er dødsgøy.

I nr 2 er det dog kommet mange nye fete triks som hanplants, hippijumps, fingerflips og liptricks. Synes også multiplayer delen er noe bedre enn på 1.

For å svare på spørsmålet - ja det er vært penga. Men det er ganske store forskjeller, og visst du ikke er mye til onlinespiller ville jeg nok tatt enern først. Den får du vel for en billig penge også.

Lenke til kommentar
Er Skate 2 verdt pengene? Er en stund siden jeg har spilt noe særlig rullebrettspill (THPS3 til GameCube noen?) men dette ser da bra ut, men vil helst vite hva andre synes også.

THPS3 til data ;D

Men skate 2 er for meg det ultimate skate spillet, og jeg var hardcore skate 1 optimist!

Selvfølgelig har det noen svakheter: off-board fysikken og andre småting er med på å trekke ned litt, men overall er det et fantastisk skatespill!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Skate 2 er det eneste spillet jeg spiller på Xbox. :p Tingen er at jeg ikke klarer spille Skate igjen, da jeg forventer at det skal være likt oppfølgeren.

Lenke til kommentar
Sliter litt med en av de første pro-challengene.

Husker ikke vilken pro det er, men han har en grønn Vans t-skjorte.

Du skal ta en transition fra "hip to hip" i den poolen, men jeg får ikke nok fart.

Finnes det et smart triks der?

Regner med at det er et pro-challenge fra Danny Way. Ta en titt her:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...