Gå til innhold

Noe (eller noen) hjemsøker forumet? Poster forsvinner og andre mystiske ting hender.

Anbefalte innlegg

Bare jeg som har opplevd at poster forsvinner og plutselig kommer tilbake og at statistikken over antall medlemmer på forumet plutselig løper løpsk? Fra å ha tusen medlemer sank plutselig tallet til noe med nitti for så å bevege seg raskt oppover til noe over tusen igjen. Da jeg postet i politikk emne her i sted oppdaget jeg også at noen poster forsvant for så og komme tilbake igjen etter å ha reloaded siden noen ganger. Ikke nok med det, har til og med opplevd p bli videresent direkte til TCi sin profil hver gang jeg prøvde å poste i et emne, måtte til slutt bare gi opp hele posten. Noen som vet hva dette skyldes? Overbelsatning siden det er så stor aktivitet her eller herjer det noe overnaturlig her? Kanskje vi skal be Luigi komme med støvsugeren sin?

(Ikke noe feil med maskinen min tror jeg. Skjer både i Vista og på Linux maskinen min)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp! Opplevde at ditt innlegg forsvant når jeg skrev et innlegg i den avatartråden. Jeg vurderte en avatar fra Futurama, men så at du hadde skrevet før meg så jeg rettet på dette, men når jeg da kom tilbake til tråden så var innlegget ditt vekke... jeg redigerte det igjen men så var det tilbake igjen.

Casper? :mellow:

Lenke til kommentar
Ikke nok med det, har til og med opplevd p bli videresent direkte til TCi sin profil hver gang jeg prøvde å poste i et emne, måtte til slutt bare gi opp hele posten. Noen som vet hva dette skyldes?

Har skjedd akkurat det samme med meg, bare at jeg ble videresendt til gamer.no's forside en gang og my friends en annen gang :blink:

Lenke til kommentar

Jeg regner med at de etter å ha slått av posttelleren i kategorier ba forumet om å finne ut statistikk på nytt, kan ha med det å gjøre. Men om poster faktisk har skiftet mellom å forsvinne og komme tilbake igjen vet jeg ikke helt. Det kan hende at tellingen gjør at innlegg blir "opptatt" med å bli telt på nytt og at de derfor ikke vises i noen små sekunder.

Lenke til kommentar
Ikke nok med det, har til og med opplevd p bli videresent direkte til TCi sin profil hver gang jeg prøvde å poste i et emne,

Opplevd dette ja. Tror dette kom av at en tagg i fargekoden til moderatorene ikke var lukket. Dette skjedde når du klikket deg inn på enten hurtigsvar eller forumlisten nederst.

Virker å være i orden nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...