Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jessda, siden denne siden ikke har noen "kultur" del enda, så synes jeg - som ganske musikkinteressert - at vi trenger en tråd om og for musikk(interreserte). For å jumpstarte tråden så spør jeg: Hva er din favorit sjanger/band? Hos meg går det mye i stoner metal/rock samt drone/noise. typ Boris, Sunn O))), Pelican, Earth mm. Men jeg hører på mye variert innen rock/indie. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har ingen store favoritter egentlig, men i det siste har jeg hørt en del på den nyeste plata til Saybia... liker den type musikk. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For tiden går det mye i japanske LM.C og vesle Massive Attack. Risingson <3 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her går det i trance <3 og alt annet egentlig, bortsett fra metall. Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hører mye på klassisk rock/hard rock. Har Led Zeppelin som favoritt :wub: Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Pink Floyd er en gjenganger her i huset, får aldri nok av dem. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Går mest i disse sangene nå om dagen: - IGY - Donald Fagen - Believe - Cher - Torn - Natalie Imbruglia - Take On Me - a-ha - Radiostar - Buggles - Mercy - Duffy - Shes So High og Push Push - Kurt Nilsen - Celice - a-ha Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Her går det i alt fra Trance, house, handsup, hardstyle +++ (Det som dunker og slår kan man si) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette er nesten alt jeg trenger: Linkin Park (Er nok favoritten) AC/DC Green Day Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Én stor sentralisert tråd for diskusjoner rundt alt av musikk er ikke noe vi er interessert i. Dette virker hindrende for mangfoldet av tråder, og gjør det veldig vanskelig å finne relevant informasjon etter en stund. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg