Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tenkte siden jeg var aktiv i fra diskusjon.no, så kan vi fortsette diskusjonen rundt det emnet her også. Forslag til gode låter og generell diskusjon rundt emnet er velkommen, spam og annet blir rapportert! Første tips ut: Fragma - Toca Me(Obsessive mix) Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg selv har mange hobbyer, en av de er å lage trance, house ++ selv. Men her er min mest likte trance låtene fortiden er: - Savon - Children Of Paradise (DJ Shah Remix) - Alt av Wavetraxx synes jeg er bra Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Her skal vi ta for oss trance, ikke dance, techno, house eller noe annet. Topmodelz - Take On Me (Club Mix) faller under eurodance kategorien, men det får så være. Ser du signaturen min så ser du at du ikke er alene om å lage trancemuzik. Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Aha, beklager! Endret! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kan jeg få lov å henvise dere til liquid.FMs egen radio? Kan lytte på den i flere timer! Har også en annen god radiokanal men den er dessverre på Macpartisjonenså jeg kan ikke gi den enda. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flyttes til Småprat. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 DI.fm er også genial, men har nå flyttet meg nesten helt og holdent til spotify som må sies å være en helt genial tjeneste. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Får slenge på en anbefalling jeg og. Sangen begynner er ikke direkte ny, men fortsatt min favoritt trance sang. Above & Beyond - Good for me . Jeg får frysninger nedover ryggen hver gang jeg hører denne sangen. Andre klassikere som fremdeles innehar en trygg plass på Ipoden min.. Airbase - Genie Kan vel stort sett nevne alle de "gamle" sangene til Airbase. Melodiene hans er i en klasse for seg. ( Spin og Theme from the rock er også knallsanger fra denne karen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Må bare nevne denne mixen av A&B - Good for me, denne får du virkelig frysninger av. Vet ikke om den er utgitt, står bootleg alle steder jeg har funnet den. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er vel strengt tatt umulig å gjøre en dårlig mix av denne sangen. De mest fantastiske vokalene jeg noen gang har hørt. :wub: Above & Beyond :wub: Kan også legge til en mix en kompis av meg laget av Good for me, den var visst havnet på tuben den og Michael Dow VS A & B - Good Ascent Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lite aktivitet i denne tråden gitt. Ingen som har noen gode anbefalinger å komme med. Får slenge på en ny klassiker. Denne er val fra 04 eller noe i den duren. Fin sang med fantastiske vokaler. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Irriterer meg at de ikke vil åpne for flere undergrupper på forumet for andre emner enn spill, får vel bare gå tilbake til diskusjon.no. Men uansett for de som bruker spotify, her er en playlist jeg har mekket. http://open.spotify.com/user/bl%c3%a5b%c3%...6G5oRLZmHcgQmQc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå