DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vel, har med det at jeg har solgt min beelskede 60gb PS3. =( Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jøss, visste ikke engang at det var et PS1 spill før! DEt må testes! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Det er til å anbefale. Det er an gøy enspillermodus. Er IKKE sikker på multi da jeg var mer opptatt av å spille det alene. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er til å anbefale. Det er an gøy enspillermodus. Er IKKE sikker på multi da jeg var mer opptatt av å spille det alene. SP? Det står jo "MultiPlayer Only" på Expert :unsure: Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er til å anbefale. Det er an gøy enspillermodus. Er IKKE sikker på multi da jeg var mer opptatt av å spille det alene. SP? Det står jo "MultiPlayer Only" på Expert :unsure: Hvis du leser litt oppover i tråden, så snakker han nok om PS1-spillet. Du er kanskje for ung til å huske dette, men konsoller har ikke alltid vært koblet til nettet Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er til å anbefale. Det er an gøy enspillermodus. Er IKKE sikker på multi da jeg var mer opptatt av å spille det alene. SP? Det står jo "MultiPlayer Only" på Expert :unsure: Hvis du leser litt oppover i tråden, så snakker han nok om PS1-spillet. Du er kanskje for ung til å huske dette, men konsoller har ikke alltid vært koblet til nettet Trodde han snakket om PS3-versjonen, og jeg vet det PS1 ikke har Online-gameplay, har PS1 selv Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei, jeg pratet om Warhawk PS1. Hmm, lurer på om jeg skal se om jeg "finner" dette spillet igjen og emulere det. Hadde vært kult om noen kom med brukeranmeldelse av det, også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå