Gå til innhold

Warhawk, Vi diskuterer playstations beste mulitplayer spill

Mazeking

Anbefalte innlegg

Får forsette min warhawk tråd fra det andre forumet her.

Har som nevnt ikke spilt warhawk på over et år men nå kasta meg over igjen. Legger merke til at en del folk har blitt sinnsyk gode på å fly. Folk er nå også blitt voldsomt offensive når det gjelder bruk av flyene. Ser at de krasjer borti rakkettårn og slår disse ut med å krasje inn med vingen uten at flyet blir 100% ødelagt. De velter også jeeper på CTF med vingene uten å ta nevneverdig skade. Noen flyt også 1 meter over bakken og knerter folk med MG.

Leste en FAQ her om kom over at flammekaster er sinnsykt effektiv mot fly. Fikk virkelig tatt rotta på et par flygere i går ved å rett og slett flame flyene deres. Artig!

På archpalegio elle hva det heter spawner det en skiftenøkkel rett over flagget i midtbasen. Kommer fienden inn med tanks for å ta flagget så gå opp på brua, ta skiftenøkkelen og dælje løs på tanksen.

Ellers er noen også sinnsykt treffsikre med clusterbomber. Her mangler jeg virkelig skills. Får ta og øve litt mer på flyinga her!

Mazeking Wingman!

Endret av Shicca
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg sliter litt med bakkekamper. Holder meg for det meste i flyene. Det som er digg :D

Er ganske bra på bakkekamper og midt på treet i fly. Sliter litt med å kunne ta kjappe manøvre og treffe presist. Får nesten herje litt på local server og forbedre skilz på skytinga mi.

Kan man rotere 360 grader stillestående hovering, eller må man rotere rundt i en stor bue for å kunne svinge 360 grader?

Fikk også flamethrower mot fly trophie i går, samt Saboteur!

Lenke til kommentar

Har begynt å spille Warhawk i det siste.. :) Må si at det er døds kult! Men jeg lurer litt på dette med poeng.. Er det slik at man får poeng opp på stats når et ranked spill utforskes..? Må man også være med i et spill fra starten av for å få 50 poeng bonus for lagseier?

Lunkenkaffe :D

Lenke til kommentar
Har begynt å spille Warhawk i det siste.. :) Må si at det er døds kult! Men jeg lurer litt på dette med poeng.. Er det slik at man får poeng opp på stats når et ranked spill utforskes..? Må man også være med i et spill fra starten av for å få 50 poeng bonus for lagseier?

Du må være med et spill helt fra starten for å få bonuspoeng. Litt kjipt hvis det starta 2 min før du logget inn

Lenke til kommentar

Du må være med et spill helt fra starten for å få bonuspoeng. Litt kjipt hvis det starta 2 min før du logget inn

Okei, det var litt kjipt.. :( Burde vært sånn at etter 20 minutter så var det ikke bonus, men kom du inn før det fikk man poengene.

Vurderer å kjøpe DLC pakkene. Mener dere at de er verdt 90kr? ^_^

Endret av Lunkenkaffe
Lenke til kommentar

Sinnsykt bra side! Etter å ha sett alle de kule klærene og flyene man kan få fikk eg lyst til å spille det igjen! Har blitt en stund siden sist. Har liksom aldri fått skikkelig teken på det. Andre spill eg pleier å spille pleier eg å være blandt de på toppen av poeng-listen når runden er slutt. Mens i Warhawk er eg ofte under midten på listen.

Tror eg e i den 3. ranken elrns :p

Men eg få sette meg i hardtrening B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...