Mazeking Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Får forsette min warhawk tråd fra det andre forumet her. Har som nevnt ikke spilt warhawk på over et år men nå kasta meg over igjen. Legger merke til at en del folk har blitt sinnsyk gode på å fly. Folk er nå også blitt voldsomt offensive når det gjelder bruk av flyene. Ser at de krasjer borti rakkettårn og slår disse ut med å krasje inn med vingen uten at flyet blir 100% ødelagt. De velter også jeeper på CTF med vingene uten å ta nevneverdig skade. Noen flyt også 1 meter over bakken og knerter folk med MG. Leste en FAQ her om kom over at flammekaster er sinnsykt effektiv mot fly. Fikk virkelig tatt rotta på et par flygere i går ved å rett og slett flame flyene deres. Artig! På archpalegio elle hva det heter spawner det en skiftenøkkel rett over flagget i midtbasen. Kommer fienden inn med tanks for å ta flagget så gå opp på brua, ta skiftenøkkelen og dælje løs på tanksen. Ellers er noen også sinnsykt treffsikre med clusterbomber. Her mangler jeg virkelig skills. Får ta og øve litt mer på flyinga her! Mazeking Wingman! Endret 4. februar 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg tok den trophyen med å skyte ned fly med infanteri våpen med flamethrower. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Eg sliter litt med bakkekamper. Holder meg for det meste i flyene. Det som er digg Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Eg sliter litt med bakkekamper. Holder meg for det meste i flyene. Det som er digg Er ganske bra på bakkekamper og midt på treet i fly. Sliter litt med å kunne ta kjappe manøvre og treffe presist. Får nesten herje litt på local server og forbedre skilz på skytinga mi. Kan man rotere 360 grader stillestående hovering, eller må man rotere rundt i en stor bue for å kunne svinge 360 grader? Fikk også flamethrower mot fly trophie i går, samt Saboteur! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Når jeg går til Warhawk Trophies så står det at man skal gjøre noe med en Jetpack, og da lurer jeg på hvordan jeg kan få Jetpack. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er en tilleggspakke som man må kjøpe på PS Store. Husker ikke kor mye den kostet. Du får noen nye baner som det er Jetpack på. Du kan se filmer av det på youtube. ser ganske kult ut. :] Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er Warhawk til PS3 like bra som Warhawk var til PS1? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Takker ^_^ Tenkte meg at man måtte kjøpe det men håpet at man ikke trengte å gjøre det. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har begynt å spille Warhawk i det siste.. Må si at det er døds kult! Men jeg lurer litt på dette med poeng.. Er det slik at man får poeng opp på stats når et ranked spill utforskes..? Må man også være med i et spill fra starten av for å få 50 poeng bonus for lagseier? Lunkenkaffe Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 for å få de 50 poengene for lagseier tror eg du må det ja Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Har begynt å spille Warhawk i det siste.. Må si at det er døds kult! Men jeg lurer litt på dette med poeng.. Er det slik at man får poeng opp på stats når et ranked spill utforskes..? Må man også være med i et spill fra starten av for å få 50 poeng bonus for lagseier? Lunkenkaffe Du må være med et spill helt fra starten for å få bonuspoeng. Litt kjipt hvis det starta 2 min før du logget inn Lenke til kommentar
amouth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Har begynt å spille Warhawk i det siste.. Må si at det er døds kult! Men jeg lurer litt på dette med poeng.. Er det slik at man får poeng opp på stats når et ranked spill utforskes..? Må man også være med i et spill fra starten av for å få 50 poeng bonus for lagseier? Lunkenkaffe Du må være med et spill helt fra starten for å få bonuspoeng. Litt kjipt hvis det starta 2 min før du logget inn Okei, det var litt kjipt.. Burde vært sånn at etter 20 minutter så var det ikke bonus, men kom du inn før det fikk man poengene. Vurderer å kjøpe DLC pakkene. Mener dere at de er verdt 90kr? ^_^ Endret 4. februar 2009 av Lunkenkaffe Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Endret tittel til noe mer beskrivende. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Godt å se at noen norske folk fortsatt spiller dette megaflotte spillet. Hvor er folka her på rangstigen da? Det er ikke akkurat lett å stige i gradene i dette spillet, så jeg ble ganske stolt når jeg i går klarte å bli 1st Lieutenant! Sjekk ut warhawkstats.com. Masse bra info der. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Sinnsykt bra side! Etter å ha sett alle de kule klærene og flyene man kan få fikk eg lyst til å spille det igjen! Har blitt en stund siden sist. Har liksom aldri fått skikkelig teken på det. Andre spill eg pleier å spille pleier eg å være blandt de på toppen av poeng-listen når runden er slutt. Mens i Warhawk er eg ofte under midten på listen. Tror eg e i den 3. ranken elrns Men eg få sette meg i hardtrening B) Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Oh, digg side! Nå fikk jeg jammen meg lyst til å spille Warhawk ^_^ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Fikk lyst på dette etter det, ja. Warhawk til PS1 var jo the shit. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fikk lyst på dette etter det, ja. Warhawk til PS1 var jo the shit. Var det? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har du ikke spilt det? Så du spiller Warhawk PS3 uten å ha spilt Warhawk PS1? Selv fikk jeg låne det av en venn for maaange år siden og jeg falt pladask for det. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fikk lyst på dette etter det, ja. Warhawk til PS1 var jo the shit. Det ligger en "Trail Version" på PSN så løp og kjø...ehh.. last ned! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå