Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) En ting jeg ville vurdert er å gjøre bakgrunnen statisk. Vet ikke om det er rette terminologien, men tenker på slik at bakgrunnen står stille når man scroller. Endret 3. februar 2009 av Lakus Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 En ting jeg ville vurdert er å gjøre bakgrunnen statisk. Vet ikke om det er rette terminologien, men tenker på slik at bakgrunnen står stille når man scroller. Dette er korrekt. Skal nok bare trenge 1 kode i .css filen, dog, jeg husker ikke helt hva det måtte være og er for lat til å sjekke opp mot egen side. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Merkelig hva folk legger merke til .. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Merkelig hva folk legger merke til .. Folk har vel litt tid å ta av tenker jeg. Birger Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Man har alltid tid til Gamer :wub: Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Nå kan vel tråden egentlig dø? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg sier fjern. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Mannlige genitalier? Kommer vel egentlig an på øynene som ser Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ut med bakgrunnstema, inn med bakgrunnsreklame! Må da bli noe penger i kassa. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, Enig. Vi forlanger reklame! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ser pervoene på forumet hva som foregår her da? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) En ting jeg ville vurdert er å gjøre bakgrunnen statisk. Vet ikke om det er rette terminologien, men tenker på slik at bakgrunnen står stille når man scroller. Dette er korrekt. Skal nok bare trenge 1 kode i .css filen, dog, jeg husker ikke helt hva det måtte være og er for lat til å sjekke opp mot egen side. background-attachment:fixed; som CSS-attributt på BODY. Testet nettopp selv, ble stilig, men kan godt ha det slik som det er nå. ENDRET: Ombestemte meg, ser faktisk ganske bra ut. Endret 5. februar 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ser pervoene på forumet hva som foregår her da? En dame som tilber ett tre? EDIT: Ikke quote bilder takk. Shicca Endret 6. februar 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå