Coffey Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Søren, nå som du nevner det legger jeg merke til det. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fordi du er så vandt med å se det hver kveld. ^_^ Du ser hva du vill se. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser det heldigvis ikke Har ikke widescreen så mønsteret vises bare ca en halv cm i sidene. Lenke til kommentar
Mathias_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 "What has been seen, cannot be unseen..." Nå som "nyheten" sprer seg, er det kanskje en idé å erstatte akkurat dét med noe annet? Menmen, det er andre ting som bør prioriteres akkurat nå i overgangsfasen synes jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det noen som har sett tegningene av nye holmenkollen? Det ser ut som en kjerring som ligger i gynekologstol og spriker. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det noen som har sett tegningene av nye holmenkollen? Det ser ut som en kjerring som ligger i gynekologstol og spriker. Interessant. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 The internet - raping your childhood since 1996. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 HAGHAGHAHgahHGAGHaghhagGHA penis lolz!!11 Skjønner ikke åssen dere legger merke til disse tingene, ærlig talt. :rolleyes: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror Freud kom med en eller anne teori om hvorfor. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er ikke noe annet enn et pent mønster. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Skjønner ikke at dette er noe å rope ut over. Det er jo bare en stilisert Fleur-de-lis Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Et innlegg inneholdende kun et bilde er slettet. For all del, morsomme bilder kan bidra til å muntre opp diskusjonen. Men det krever ikke store byrden å poste to setninger eller tre om emnet. Et enkelt bilde bidrar desverre ikke så mye til diskusjonen, så prøv å unngå det. Snorre Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå fikk du meg til å begynne å se det :oMeh, du er ikke alene. Hva folk legger merke til..Ja, det er helt utrolig - som flere har nevnt la jeg ikke merke til dette før nå. Lurer på hva dere ser når dere ser på eldre arkitektur.Heh.. vil du virkelig vite det, sånn helt ærlig? OMFG!!!!?!`##1111!!!1! VAGINA§§!! .. ..AAAAAHHHHHHH, my eyes! Damn you - nå kommer jeg til å tenke på det hver gang noen nevner Collosseum Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kanskje vi burde selge dene tråden til 4chan? Forresten, Husk att allt dette er en del av Skull and bones,Illuminati,NWO Og Frimurene sin plan for og fiksere så mye på sex att vi ikke merker det når de rømmer i 2011. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Forresten, Husk att allt dette er en del av Skull and bones,Illuminati,NWO Og Frimurene sin plan for og fiksere så mye på sex att vi ikke merker det når de rømmer i 2011. Hvis de skal rømme i 2011 likevel, synes jeg de legger ned fryktelig mye arbeid i dette stedet. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vel, for oss var nok ikke hensikten å bringe oppmerksomheten mot mannlige genitalier, men her må det spørres: Skal vi fjerne dem, eller skal vi ikke? Personlig hadde jeg håpet dere ville fokusere mer på atari-stikka og nintendo-korset. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes det er fint som det er jeg. Birger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Helt enig. Ingen grunn til å forandre. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Tja, personlig gjør det meg ingenting - men det er nå slikt som tabloider og annet liker å grave fram i agurktiden Men hey, all PR er god PR sies det - så om det kommer noe penisnytt på Nettavisen til sommeren så er det kanskje like greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå