avtrekkeren Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det kun meg som ser dette? Jeg spurte dama om hun så det, men hun så det ikke før jeg viste henne dette bildet. Nå ser hun også det hele tiden Lenke til kommentar
nems Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lol. Jeg la ikke merke til dette iallfall.. Men nå når du påpeker det.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg tenkte definitivt på det når jeg studerte litt rundt på siden, men det er ikke sånn at jeg tenker det hver gang jeg ser på bakgrunnen. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå fikk du meg til å begynne å se det :o Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Finnes de som faktisk ser Jomfru Maria i en bolle ris. Så alt er vel mulig. Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vent, det er ikke negaitvt ment, vel? ^_^ Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flott, nå kommer jeg til å tenke på dette hver gang jeg leser gamer.no. Takk skal du faen meg ha! :rolleyes: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hva folk legger merke til.. Lenke til kommentar
jOg_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var det første jeg så.. Jeg gikk ut i fra at det var meg det var noe i veien med. Jeg kom heldigvis fort over det men nå kommer det garantert tilbake igjen. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe - ingen årsak Det var nå ment som en tilbakemelding på om man kanskje burde vurdere å forandre / fikse litt på det. Er mange morsomme logoer o.l. som har vært litt på kanten uten at designerne nødvendigvis var klar over det Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Innlegg som kun lyder "Word", "QFT", "", "+1" eller lignende tjener ingen nytte, og vil bli fjernet. Ett innlegg fjernet. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I lol'd Lurer på om de bytter den pga det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er litt imponert over hva dere er villige til å se og hvor. Jeg ser ikke på det der som et omriss av et mannlig kjønnsorgan, jeg ser på det som et ornament. Lurer på hva dere ser når dere ser på eldre arkitektur. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er litt imponert over hva dere er villige til å se og hvor. Jeg ser ikke på det der som et omriss av et mannlig kjønnsorgan, jeg ser på det som et ornament. Lurer på hva dere ser når dere ser på eldre arkitektur. God ide! Ut på byn å kikke på eldre arkitektur ^_^ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 God ide! Ut på byn å kikke på eldre arkitektur ^_^ Og komme hjem med litt "jafs" i buksen? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 OMFG!!!!?!`##1111!!!1! VAGINA§§!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var noen gutter i gamleklassen min som flirte godt over utseendet på et akantusblad. Jeg ser fortsatt ikke det samme som dem. Ikke en gang når jeg prøver. ^_^ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Var noen gutter i gamleklassen min som flirte godt over utseendet på et akantusblad. Jeg ser fortsatt ikke det samme som dem. Ikke en gang når jeg prøver. ^_^ Fordi du er så vandt med å se det hver kveld. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå