Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Men Gamer har ikke en mulighet for at du kan donere. Du går i butikken for å kjøpe melk, og tar kun med bankkortet. Når du kommer i kassen viser det seg at butikken kun tar kontanter. Du gidder jo ikke kontanter, kun kort, men varen vil du fremdeles ha. Tar du med deg melken? Selvfølgelig ikke. Jeg er nemlig laktoseintollerant og ville aldri handlet melk i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Utrolig hvor fort saker og ting kommer på Gamer.no nå da? Er dette bare i startfasen? Har jo vært 3 toppsaker på en dag.. Uansett, liker den nye layouten! Kjempebra at dere fortsetter, er stor fan av artiklene:) Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 YellowCake: Ettersom du også er reklameintolerant, så besøker du vel ikke gamer.no i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 YellowCake: Ettersom du også er reklameintolerant, så besøker du vel ikke gamer.no i utgangspunktet? Joda, jeg bruker som sagt Adblock i Firefox Det er synd det ikke er noe som heter Milkblock i Shopfox Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Aha, så laktosefri melk hadde du tatt med uten å betale for. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil oppfordre alle å deaktivere eventuelle adblockere for Gamer.no. De trenger alle de inntektene de kan få nå som de står på egne bein. Selv pleier jeg å deaktivere adblock på alle sider jeg støtter. Hvis man har lyst til å donere penger direkte til Gamer.no istedenfor er jo det positivt, men det fordrer jo at Tor Steinar fpr opp en donasjonslink. Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Eventuelt kan man gjøre det motsatte med Opera - i stedet for å ha et generelt adfilter og sette spesielle sider på whitelist, så bruker jeg "block content" på sider der reklamen er så fremtredende at det er plagsomt og ødelegger surfeopplevelsen. Mye bedre, og mer "fair" etter min mening. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil oppfordre alle å deaktivere eventuelle adblockere for Gamer.no. De trenger alle de inntektene de kan få nå som de står på egne bein. Selv pleier jeg å deaktivere adblock på alle sider jeg støtter. Hvis man har lyst til å donere penger direkte til Gamer.no istedenfor er jo det positivt, men det fordrer jo at Tor Steinar fpr opp en donasjonslink. Kanskje få opp en post/tråd med oppfrodring til nettopp dette og med noe som viser hvordan man skrur det av for Gamer. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil oppfordre alle å deaktivere eventuelle adblockere for Gamer.no. De trenger alle de inntektene de kan få nå som de står på egne bein. Selv pleier jeg å deaktivere adblock på alle sider jeg støtter. Får Gamer.no inntekter etter visninger eller etter klikk? For å deaktivere adblock hjelper jo ikke om man i så fall aldri klikker på dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg vil oppfordre alle å deaktivere eventuelle adblockere for Gamer.no. De trenger alle de inntektene de kan få nå som de står på egne bein. Selv pleier jeg å deaktivere adblock på alle sider jeg støtter. Hvis man har lyst til å donere penger direkte til Gamer.no istedenfor er jo det positivt, men det fordrer jo at Tor Steinar fpr opp en donasjonslink. Slapp av. De er i whitelist allerede. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hvis noen får opp en sånn støtt Gamer.no sak skal jeg gi en slant. Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Blir vel litt dumt å donere til en side som driver for profitt? (Eller blir den det?) Da bør man vel heller ha muligheten til å f.eks. kjøpe t-skjorter eller noe i den duren. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Man kan jo betale og få slippe reklamen. En annen ting er noen merker jeg har sett på andre forum som de som vises i nærheten av avatar på forumet at man er supporter eller hva det er og hvilke år det gjelder. Lenke til kommentar
jhbolle Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Man kan jo betale og få slippe reklamen. Det er et godt forslag, etter min mening, men de fleste som vil slippe unna reklame bruker jo bare adblock uannsett. Lenke til kommentar
Orjanp_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Til de som foreslo Adbloc, så kan jeg opplyse om at jeg allerede benytter meg av den. Jeg vil oppfordre alle å deaktivere eventuelle adblockere for Gamer.no. De trenger alle de inntektene de kan få nå som de står på egne bein. Selv pleier jeg å deaktivere adblock på alle sider jeg støtter. Hvis man har lyst til å donere penger direkte til Gamer.no istedenfor er jo det positivt, men det fordrer jo at Tor Steinar fpr opp en donasjonslink. Det forutsetter jo som nevnt at de får betalt pr. visning, og ikke pr. klikk. Jeg kan godt være med på å deaktivere adblock for gamer.no, men det forutsetter at ikke reklamen blir like framtredende som på Tek nettverket. Det betyr i praksis at det ikke må være reklame mellom artiklene på forsiden. Heller ikke reklame som stykker opp en artikkel. I praksis vil jeg synes det er greit dersom forsiden blir seende ut slik den gjør nå, men med reklame til høyre og til venstre. Kunne godt sett at gamer.no tok noen steg tilbake, og ble mer slik ting var før. Mer slik det gamle nettverket var før det ble for komers. Det har vært en knallstart på siden. Mange artikler. Det er veldig positivt. Får håpe det fortsetter. Ørjan... Endret 4. februar 2009 av Orjanp Lenke til kommentar
Pludreball Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 oi oi! lenge siden jeg har kikket innom, og her var det kaos. masse å lese!! :o Veldig godt å se at ting er som det skal være og at de gode artiklene er intakte! Lenke til kommentar
Macisum Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Detta blir bra, ingen som har bedre anmeldelser enn gamer, på norsk Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Må bare si at sålangt så er jeg utrolig imponert over alle som jobber med denne siden! Moderatorer, ledere, skribenter og dere bak det tekniske - Dette har rett og slett gått utrolig fort, og det kjennes allerede hvordan et hyggelig community det er her! Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Jeg synes der har laget en smooth side jeg uten så mye støy. Det er vel noe av det fleste gjør feil. For mye støy på siden slik at man mister oversikten... ER ikke om å gjøre å stappe mest mulig opp der Endret 8. februar 2009 av Zarachas Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 "Jeg vet ikke med dere, men jeg føler meg enda mer knyttet til Gamer.no nå enn noensinne – selv om jeg har jobbet her lenge. Bli med oss inn i fremtiden, dette blir veldig spennende!" Det er du ikke alene om! Jeg gleder meg /signed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå