curly4ever Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ah, dette var herlig å komme tilbake til! Godt å se at Gamer er tilbake. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det ser veldig bra ut. Jeg liker veldig hvor ren og enkel siden ser ut nå. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er veldig imponert over hvor kort tid det tok for å sette opp en helt ny side. Dette kommer til å bli bra! Stå på dere i administrasjonen! Lenke til kommentar
onelordavengers Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må si at dere har gjort en strålende jobb:D 2009 blir nok et godt år for Gamer stå på! Lenke til kommentar
Kjetil J_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg er stolt over innsatsen dere gjør for vår felles spillinteresse! Stå på, og hold på den gode intergriteten! Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjempebra, ser mye bedre ut en det var før. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Gud hvor gla jeg ble når jeg trykte på gamer.no bokmerket nå. Dette blir bra! Lenke til kommentar
tertiten74 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Flott at gamer.no består.... Eneste jeg hadde ønsket var at gamer.no fikk sitt forum litt mer intergrert i siden (som f.eks fz.se), men man kan vel ikke få alt her i verden Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vel, Gamer.no er ganske nytt og det er tidlig. Alt kommer til sin tid. Bedre å ha et sted å være enn å vente noen uker for å få alt på plass, synes du ikke? Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Henger meg paa koret; Dette er straalende. Gleder meg til fortsettelsen. Staa paa, vi er med dere! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg har savnet dere, Gamer! Jeg ønsker dere lykke til fremover. Det er nok ikke bare dere som jobber i Gamer som føler dere mer knyttet til siden nå, fordi jeg som leser og bruker føler det også slik. Strength through hardship! Lenke til kommentar
Eldroy Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Vi gir jernet for å gi deg Norges beste spillside. Les mer Gratulerer med ny nettside Mvh Eric Lenke til kommentar
Schwiin Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Selv om det er ettertrykkelig fastslått allerede, så slenger jeg meg på: Gratulerer! Lenke til kommentar
Orjanp_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Liker designen på forsiden og artiklene. Nydelig å slippe reklame, selv om det sannsynligvis bare er for en stund. Håper dere kommer med artikler som omhandler spill og linux. Endret 4. februar 2009 av Orjanp Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Liker designen på forsiden og artiklene. Nydelig å slippe reklame, selv om det sannsynligvis bare er for en stund. Håper dere kommer med artikler som omhandler spill og linux. *Host* Adblock i Firefox, *host* Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 *Host* Adblock i Firefox, *host* Ja, det er virkelig det nye Gamer trenger... større utgifter, ingen inntekter. *hrmf* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 *Host* Adblock i Firefox, *host* Ja, det er virkelig det nye Gamer trenger... større utgifter, ingen inntekter. *hrmf* Det gjelder samtlige sider jeg besøker, så at Gamer skal få særbehandlig er ikke aktuelt uansett hvor mye jeg støtter siden. Jeg er en av de som heller donerer penger direkte til sidene jeg støtter. Reklame kommer jeg aldri til å støtte uansett. Lenke til kommentar
Peppep_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Men Gamer har ikke en mulighet for at du kan donere. Du går i butikken for å kjøpe melk, og tar kun med bankkortet. Når du kommer i kassen viser det seg at butikken kun tar kontanter. Du gidder jo ikke kontanter, kun kort, men varen vil du fremdeles ha. Tar du med deg melken? Endret 4. februar 2009 av Peppep Lenke til kommentar
<geewee> Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ser ut som dere har fått en kjempestart på "det nye livet". Godspeed! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå