slez_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser veldig bra ut dette nå, å tror(vet) dette vil bli bra! Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ufattelig stilig side. Nå får jeg endelig fylt mine daglige behov for å sjekke gamer.no igjen. Takk for at dere berget en stakkar med harde abstinenser fra å gå fra konseptene. Gratulerer med godt designet side, dere har møtt utfordringene og mestret de på en kjempe god måte! Lenke til kommentar
andebjo Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med den nye siden Kommer nok til å sjekke innom hit i blant. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med ny side, det var deilig å igjen ha gamer.no å gå til når resten av internett blir kjedelig. Og særlig velkomment var det å se at designet på siden var, om mulig, enda bedre enn før bruddet! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjempebra gjort av Gamer dette her! Bra jobbet. Er strålende fornøyd, og dette er bare begynnelsen. Keep up the good work! Nesumar Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med den nye siden, dette ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Herlig at gamer.no er oppe å går igjen. Gleder meg stort til å se utviklingen på siden. Takk til alle som har stått på for å få gamer.no tilbake SÅ raskt. Dere viser at dere bryr dere om oss, og det varmer hvertfall mitt gamerhjerte Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Velkommen tilbake Gamer:D Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tek nettverket og edda media har gjort noe dumt noe forferdelig forferdelig dumt. Gamer.no er nå mye bedre enn de noen gang har vært. Designet er bedre, og det ser ut til at folket bak jobber i full fart. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Satser på å se en fin utvikling fremover ja! Er glad vi er så mange som er med å støtte dere allerede. Håper dere vokser dere minst like store som dere var før! Lenke til kommentar
bjovas Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lykke til! Fortsett med godt innhold, så ordner alt seg! Lenke til kommentar
Zing! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lykke til med den nye siten. Vet dette kommer til å bli bra! Lenke til kommentar
arveknudsen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer!! Kjempefint design på sidene. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Spanande! Er glad for at Dykk tok tak i dette så kjapt, og allereie har ei bra fungerende webside oppe å går. Ønskjer Dykk lukke til - og gledar meg til å væra med Gamer.no inn i ein ny æra! Lenke til kommentar
MINIZTER Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette ble jo litt av en gla'sak! RESPEKT! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ingen rss støtte? Lenke til kommentar
Traxer! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jippi, Gamer er tilbake Livet har en mening igjen Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fritimene på skolen var så tomme... jeg skrev Gamer.no.. men hvor var gamer? Dagene gikk i sorg og i kjedsomhet. Men så kom det tilbake og alt ble bra igjen. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ingen rss støtte? Kommer nok skal du se. Førsteprioritert nå virker å være artikkelarkivet fra Tek.no nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå