Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er det mulig å gi pengedonasjoner til Gamer ? Lenke til kommentar
bear^_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Velkommen tilbake, det var raskt jobbet det. Lykke til videre, håper det foretningsmessige går gjennom Lenke til kommentar
Doochebag Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes det er kjempebra at dere fikk en side og forumet så fort igjen, og tror alt kommer til å bli helt fantastisk! Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Takk for velkomsten! Synes det er hyggelig med slike oppdateringer Og er helt enig med deg, er enda sterkere knyttet til gamer.no nå! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Må henge meg på koret her og gratulere med flott side! Dette ser bra ut. Digger designet. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Likte utforminga på sida og ser fram til ytterlige forbedringer som måtte dukke opp. Fantastisk, og lykke til med den nye æraen i Gamer's historie Lenke til kommentar
atomfinger Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 trur det nye gamer.no blir bra selv på den korte tiden de har hatt har de lagd en ganske god side til nå, så stå på folkens! :P Lenke til kommentar
Romsdalsheim Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med den nye siden:D Firsttime poster, longtime lurker. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gleder meg faktisk veldig mye til nye-Gamer! Tror det kan bli veldig bra, og gjerne bedre enn siden var før. Foreløpig synes jeg faktisk designet nå er penere enn det som var : D Uansett, veldig bra jobbet, og stå på videre Lenke til kommentar
oby Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med dagen gamer.no! Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer igjen, gamer.no! Gleder meg til fortsettelsen, selv om jeg ikke helt liker hvordan det ser ut nå (for en bakgrunn!) Og en ting til jeg fort fant ut at jeg savner: link mellom forum og hovedside :o Godt å vite at kvaliteten på artiklene vil fortsette Lenke til kommentar
Marqs Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Imponerende å få til så mye, på så kort tid. Store forventninger nå Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer med ny side Gamer.no B) Dette ser veldig bra ut :wub: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Takk for at det tok så kort tid. Dere må virkelig ha jobba ræva av dere. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dere burde ordne en link fra forumet til hovedsiden. Bytte ut IPB-logoen med Gamer-logoen, og la den peke til www.gamer.no Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dere burde ordne en link fra forumet til hovedsiden. Bytte ut IPB-logoen med Gamer-logoen, og la den peke til www.gamer.no Enig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Great success! Imponerende at dere fikk opp siden og forumet så fort. Bra jobbet! Lenke til kommentar
Pheus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tror jeg bare henger meg med på resten av folket her jeg! Bra jobba gutta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå