Laland Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fantastisk å se dere igang etter bare noen få dager, og et utrolig pent og stilrent design dere har! Gleder meg til dere får på plass flere funksjoner! Lenke til kommentar
Bloodaxe sl5p Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg kom til å tenke på alle de artikklene og ihvertfall alle annmeldelsene dere skrev når dere fortsatt var partnere med Edda Media, vil de bli flyttet hit så vi kan søke og lese dem her eller tilhører de Edda Media? Lenke til kommentar
lallis_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Veldig enig med hva de andre skriver her! Det er utrolig imponerende hva dere har fått til på utrolig kort tid. Designet er stilrent og ytterst behagelig. Jeg tror dette kommer til å bli vannvittig bra! :-) Gleder meg til å se utviklingen. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer, gamer.no! Gleder meg til å se hva dere finner på i fremtiden, det lover bra etter hva jeg har lest til nå. Men som Njardiss sier, hvordan er det med de eldre artiklene? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Likte den nye siden Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jepp, gratulerer med å få opp en ny gamer.no-side på rekordtid! Dette blir bra saker. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Vårt artikkelarkiv vil komme, men det vil også ta tid å få dette på plass. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har blitt mange gratulasjoner fra meg i det siste, men det er helt klart velfortjent. Så gratulerer med deres nye side, dette ser lovende ut. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vårt artikkelarkiv vil komme, men det vil også ta tid å få dette på plass. Så dere kopierer over alt? Birger Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Venter selv på artikkelarkivet. Har en del ting jeg vil gjennomgå mht personlige ting jeg holder på med. Venter i spenning! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette ser ut som en god start på videreføringen av den gode kulturen gamer.no alltid har stått for Lykke til videre. Det er bare å fortsette med den gode redaksjonelle kvaliteten, så skal vi brukerne stå for kvaliteten her på forumet. Ser frem til dagen hele løsningen for siden er på plass. Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Utrolig bra at nye Gamer.no er oppe allerede nå, etter så kort tid Gledre meg til å følge med videre, både på artikkler og utviklingen av Gamer.no. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette ser meget lovende ut, den nye nettsiden ser veldig bra ut, og med deres journalistiske kvalitet kan dette (nesten) ikke gå feil vei. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Vårt artikkelarkiv vil komme, men det vil også ta tid å få dette på plass. Genialt! Jeg håper også at dere kan legge til en "slippdatoer" liste etterhvert? Eller var det kanskje en del av tek.no? uansett, gratulerer med ny side. Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Zeo_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser veldig bra ut dette! Gleder meg til å følge utviklingen! Lenke til kommentar
Grunken Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette er meget bra gamer! Dere satte opp siden på rekord tid. Og i tilleg ser det ut som at dere har jobbet med siden i mer en noen dager. Ikke mange som klarer det! Fortsett med det gode arbeidet. Gleder meg til å lese topp kvalitet`s spill annmeldelser og artikkler Lenke til kommentar
emveep Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 glhf, dagen blir ikke den samme uten gamer.no Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Flott at dere er opp igjen, gleder meg til å lese mange artikler og produkt anmeldelser her i fremtiden Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Endelig! Gleder meg til å se hvordan det blir fremover B) Lenke til kommentar
sirbull Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Veit ikke hvorfor, men føler litt patriotisme til nye gamer.no. Det er fett. Gleder meg til å fortsette å surfe her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå